خانه / نمایش جزییات خبر

پیکر 2 شهید گمنام در شهرک شهید محلاتی تشییع می‌شود

پیکر 2 شهید گمنام در شهرک شهید محلاتی تشییع می‌شود
همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه (س) پیکر دو تن از شهدای گمنام در شهرک شهید محلاتی تشییع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس ، محسن شکرنابی به این نکته اشاره کرد که ، روز شهادت حضرت زهرا (س) روز تجدید میثاق با همه ارزش‌های والا و مقدس الهی است، ملت ایران در طول 31 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در صحنه‌های مختلف دفاع از نظام اسلامی و جایگاه رفیع ولایت اثبات کرده‌اند که بهترین امت پیامبر (ص) هستند.
وی گفت: حضرت فاطمه (س) تا آخرین نفس در راه دفاع از حریم ولایت ایستاد و مظلومانه به شهادت رسید؛ لذا ملتی که الگویش زهرای مرضیه (س) است در دنیا سرافراز و در آخرت نیز رستگار است.
این فرمانده دفاع مقدس تصریح کرد: به یاد بقیع و تربت مطهر حضرت زهرا (س) پیکر مطهر دو تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس دوشنبه 27 اردیبهشت در شهرک شهید محلاتی تشییع خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه مراسم تشییع پیکر 2 شهید گمنام از ساعت 10:30 آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: در این مراسم آیت‌الله سید ‌احمد خاتمی سخنرانی خواهد کرد و نماز جماعت به امامت آیت‌الله سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقامه می‌شود.
شکرنابی با اشاره به آیه «و من یعظم شعائرالله فانها من تقوی القلوب» افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی و بزرگان دین به برپایی و اقامه عزای شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تإکید دارند، بحمدالله در سال‌های اخیر، مردم ولایتمدار ایران اسلامی با برگزاری دستجات باشکوه عزاداری این روز را گرامی می‌دارند.
انتهای پیام/ح

۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۹
خبر گزاری فارس |
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید