خانه / نمایش جزییات خبر

تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر دو شهید گمنام در نورآباد لرستان

تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر دو شهید گمنام در نورآباد لرستان
فرماندار نورآباد دلفان گفت: هم‌زمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع)، پیکر دو تن از شهدای گمنام در نورآباد دلفان تشییع و خاکسپاری می شوند.

به گزارش پایگاه فرهنگی  و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از فارس، حجت‌الله نصیری‌پور ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی شهدای گمنام دلفان گفت: این شهیدان با 20 و 21 سال سن در عملیات بیت‌المقدس به شهادت رسیده‌اند و پیکر مطهرشان توسط گروه‌های تحقیق و تفحص کشف شده است.
وی با اشاره به اینکه شهرستان دلفان 251 شهید والامقام را تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرده است، افزود: شهید یاد شده در ارتفاعات غرب شهر نورآباد دفن می‌شود.
فرماندار دلفان با بیان اینکه مردم شهرستان دلفان، همواره قدردان خون پاک شهدا هستند، اظهار داشت: مردم شهرستان دلفان به طور حتم از این شهدا استقبال باشکوهی می‌کنند، تا بار دیگر نشان دهند همواره ادامه دهنده راه شهدا هستند.
نصیری‌پور یادآورشد: شهدا نمونه‌‌های بارز استقامت، ایثار و افتخار جامعه هستند.
فرماندار دلفان گفت: این شهدا بودند که استقلال و آزادی امروزمان را به ارمغان آوردند و وجود آنان سبب افزایش روحیه معنویت بین مردم این شهرستان می‌شود.
نصیری‌پور از ادارات این شهرستان دلفان خواست همکاری لازم را برای هرچه با شکوه‌تر برگزارشده آیین‌های معنوی تشییع شهدای گمنام را داشته باشند.
آئین استقبال از دو شهید گمنام روز جمعه در نور‌آباد برگزار و روز شنبه نیز مراسم تشییع پیکر مطهر شهدا از مقابل مسجد جامع این شهر به سمت میدان رضوان و یادمان شهدا در بلندای دامنه کوه غرب شهر نورآباد برگزار می شود.
 

۲۷ شهریور ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۰
وحیدحاتمیان
۱۳۹۰/۰۸/۳۰ Iran
5
0
0

وجدانن دمتون گرم واسه مطالبتون همیشه به روزه . خسته نباشید.


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید