خانه / نمایش جزییات خبر

بهره‌برداری از یادمان شهدای گمنام در دانشگاه آزاد کرمان

بهره‌برداری از یادمان شهدای گمنام در دانشگاه آزاد کرمان
معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان گفت: بنای یادمان شهدای گمنام در دانشگاه آزاد کرمان شهریور ماه جاری به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش پایگاه فرهنگی واطلاع رسانی مفقودین وشهدای گمنام به نقل از فارس،  رضا یکتاپور امروز در کرمان در گفت وگویی اظهار داشت: بنای یادمان شهدای گمنام دانشگاه 99 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ان‌شاءالله تا پایان شهریورماه جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
وی در مورد سایر اقدامات عمرانی در حال انجام نیز افزود: پروژه اجرای معابر سواره و جدول‌گذاری سایت دانشگاه نیز در حال انجام است.
یکتاپور تصریح کرد: پروژه ساختمان آموزشی دانشگاه با متراژ تقریبی 5 هزار و 600 مترمربع بر اساس پیش‌بینی و برنامه زمان‌بندی صورت گرفته، پیشرفت فیزیکی مورد انتظاری را دارد.
وی بیان کرد: از دیگر پروژه‌های عمرانی در حال انجام، ساختمان الحاقی دانشکده هنر و معماری با متراژ 600 مترمربع است که با سیستم L.S.F در حال انجام است.
یکتاپور بیان کرد: همچنین ساختمان پارکینگ سرپوشیده ویژه اتوبوس‌ها با 600 مترمربع و تکمیل پروژه مسیر کمربندی دانشگاه نیز از دیگر پروژه‌های در حال انجام است.
وی گفت: محاسبات و بررسی‌های فنی جایگاه تماشاگران زمین چمن فوتبال دانشگاه نیز به انجام رسیده است.
یکتاپور عنوان کرد: به جز پروژه‌های ذکر شده، پروژه‌های دیگری نیز در دستور کار حوزه عمرانی دانشگاه قرار دارد که پس از نهایی شدن اطلاع‌رسانی لازم در این زمینه انجام می‌گیرد.
 

۱۴ شهریور ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید