خانه / نمایش جزییات خبر

عروج ملکوتی مادر فرمانده مفقود، سردار شهید رضا حبیب الهی، به دیار باقی

عروج ملکوتی مادر فرمانده مفقود، سردار شهید رضا حبیب الهی، به دیار باقی
الهی ، اگر این طفل تا زمانی که او را به طبیب می رسانیم خطر جانی برایش حادث نشود انشاالله در آینده خدمت گزار بندگان تو شود.... و دعای مادر بر بالین فرزند بیمارش مستجاب شد و رضا خدمتگزاری صدیق برای مردم و جامعه گردید.
محمد رضا طفل خردسالی بود که مادر بر سر بالین او این چنین دعا کرد:
(الهی ، اگر این طفل تا زمانی که او را به طبیب می رسانیم خطر جانی برایش حادث نشود انشاالله در آینده خدمت گزار بندگان تو شود.... و دعای مادر بر بالین فرزند بیمارش مستجاب شد و رضا خدمتگزاری صدیق برای مردم و جامعه گردید.)
تربیت های مادر چنان در وجود محمدرضا نقش بسته بود که وقتی در آخرین امتحان دیپلم شرکت نکرد و به خانه برگشت ومادر علت را از او پرسید،وی این گونه جواب داد:
«نمی خواستم زیر پرچم این مفسد بروم. سربازی در این وهله و موقعیت حرام است» و در این زمان یک سال مانده بود تاپیروزی انقلاب اسلامی...
حبیب الهی
و گویی امروز مادر برای خویش دعاکرد و غم دلتنگی و فراق محمدرضا را با عروج خود خاتمه داد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام از واحد اصفهان، والده مکرمه،حاجیه خانم صدیقه نجفی، مادر گرانقدر سردار شهید،حاج محمدرضا حبیب اللهی در گذشت. مادر بلند همتی که از دامن پاکش، مرد غیور و جوانمرد پا به عرصه شهادت می نهد، یقینا در سرای آخرت مورد لطف و عنایت ساقی کوثر مولای متقیان حضرت علی ابن ابیطالب (علیه السلام) و حضرت فاطمه (سلام الله علیها) قرار خواهد گرفت. مادری که خالصانه و برای رضای حضرت حق از عزیزترین سرمایه های خویش گذشت. ما به روح این سفر کرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزند شهیدش درود می فرستیم. سایت خمول با عرض تسلیت به خانواده محترم ایشان از خداوند متعال علو درجات برای آن مرحومه و صبر جمیل برای بازماندگان مسئلت می نماید.
این بانوی مکرم در روز چهارشنبه23 ماه مبارک رمضان دار فانی را وداع گفت و روح این مادر ایثارگر قرین روح جاودانه فرزند مفقودش گردید.

 حبیب الهی

۶ شهریور ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۰
برادران
۱۳۹۰/۰۶/۰۷ Iran
5
0
0

خداوند این مادر گرانقدر را بااولیا وانبیاءوشهداء محشورگرداند

jthjrt
۱۳۹۰/۰۶/۰۸ Iran
5
0
0

بار الها؛ ایشان را مورد رحمت و الطاف خود قرار بده انشاالله


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید