خانه / نمایش جزییات خبر

عملیات ساخت قبور شهدای گمنام جیرفت توسط دانشجویان بسیجی آغاز شد

عملیات ساخت قبور شهدای گمنام جیرفت توسط دانشجویان بسیجی آغاز شد
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، به منظور پاسداشت مقام شامخ شهیدان گمنام، دانشجویان بسیجی دانشگاه های شهرستان جیرفت به صورت شبانه کار ساخت قبور مطهر شهدای گمنام را آغاز کرده اند.
ناصر بهروزگفت: عشق و ارادت دانشجویان بسیجی به شهدای گمنام سبب شد تا دانشجویان در ماه مبارک رمضان بعد از افطار این کار ارزشمند را انجام دهند. 
بهروز خاطرنشان کرد: با توجه به قداست خون شهدا و ضرورت ساماندهی قبور شهدای گمنام، بسیج دانشجویی دانشگاه های این شهرستان وارد عمل شده است تا برنامه‌ریزی احداث قبور شهدا را ساماندهی کند.
وی اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت را وظیفه تمام مسئولان دانست و افزود: در چند سال اخیر شهدای گمنام واقعا مظلومانه و گمنام مهمان شهر ما بودند. 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های جیرفت خاطرنشان کرد: آنچه بیش از همه این دانشجویان را در انجام کار دلگرم و امیدوار می کند یاد و خاطره گمنامی شهداست، چراکه آن ها در عین گمنامی برای حفظ دین و کشورشان جان خود را با اخلاص در این راه هدیه کردند. 
وی در ادامه گفت: از سال 1383 پیکر های مطهر شهدای گمنام در محل مصلای این شهرستان دفن شده اما متاسفانه در خصوص ساماندهی این مکان مقدس آنطور که در شان و مقام والای شهیدان می باشد، توسط مسئولان امر کاری انجام نگرفته است. 
بهروز تصریح کرد: ضرورت اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در کنار قبور شهدای گمنام عرصه دفاع مقدس، موجب ساماندهی این مکان شده است تا محیط مناسبی برای آشنایی همه اقشار جامعه به ویژه نسل جوان با ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس باشد.
۲۵ اَمرداد ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اَمرداد ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید