خانه / نمایش جزییات خبر

برگزاری نمایشگاه با نوای کاروان در گلزار شهدای گمنام اردبیل

برگزاری نمایشگاه با نوای کاروان در گلزار شهدای گمنام اردبیل
نمایشگاه فرهنگی، مذهبی «با نوای کاروان» دوشنبه، 10 مرداد‌ماه در جوار یادمان شهدای گمنام در دور دریاچه شورابیل اردبیل برپا شد.

بهگزارش پایگاه فرهنگی و اطلاعرسانی مفقودین و شهدایگمنام به نقل از آریا، نمایشگاه فرهنگی، مذهبی «با نوای کاروان» دوشنبه، 10 مرداد‌ماه در جوار یادمان شهدای گمنام در دور دریاچه شورابیل اردبیل برپا شد.
در این نمایشگاه نهادها و دستگاههای دولتی، تشکل‌های دانشجویی و دانش‌آموزی، اداره کل تربیت بدنی و مرکز بسیج ورزشکاران غرفه‌های ویژه‌ای از افتخارات ورزشی استان را به نمایش گذاشته‌اند.
همچنین در این نمایشگاه پرچم متبرک امام حسین(ع) و امام رضا(ع) با عنوان نوای کاروان نمایشگاه به نمایش عموم گذاشته شده است.
اين پرچم‌های مقدس عصر روز یکشنبه، نهم مرداد ماه در مراسمی ویژه در محل ورودی مجتمع شورابیل و در کنار یادمان شهدای گمنام قرار گرفت و قرار است به مدت چهار روز توسط عوامل فرهنگی سپاه استان در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.
این پرچم مسیرهایی که امام رضا (ع) از مدینه تا خراسان را طی کرده بوده امروز از همان مسیرها و در هر استان به مدت چهار روز مهمان است.
در مراسم موسوم به با نوای کاروان که در کنار گلزار شهدای گمنام در مجتمع شورابیل برگزار شد حجت‌الاسلام «حسن کاملی‌فر»، رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل در سخنانی پیروی و در خط ولایت و امامت بودن را رمز پیروزی‌های بدست آمده توسط مردم ایران ذکر کرد.
وی اضافه کرد: اطاعت و در مسیر ولایت بودن همچنان رمز پیروزی ماست و همچنان باید در این راه گام برداریم.
قرار است برنامه فرهنگی با نوای کاروان همزمان با ماه رمضان از ساعت 16 تا 24 شب که همراه با افطاری خواهد بود در این مکان اجرا شود.

۱۲ اَمرداد ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اَمرداد ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید