خانه / نمایش جزییات خبر

پارک شهدای گمنام اراک افتتاح می‌شود

پارک شهدای گمنام اراک افتتاح می‌شود
شهردار اراک از افتتاح و بهره‌برداری از فاز دوم پارک شهدای گمنام اراک همزمان با سفر وزیر کشور به اراک خبر داد.

بهگزارش پایگاه فرهنگی و اطلاعرسانی مفقودین و شهدایگمنام به نقل از فارس، سیدمرتضی میری اظهار داشت: فاز نخست پارک شهدای گمنام اراک سال گذشته مورد بهره‌برداری قرار گرفت و فاز دوم این پارک نیز به مساحت هفت هکتار در هفته آینده با حضور وزیر کشور مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
وی تصریح کرد: همچنین همزمان با سفر وزیر کشور به اراک بلوار شهدای دولت( بلوار قدیم الهیه) به طول 2 هزار و 500 متر، بلوار 60 متری کشاورزان (مبارک‌آباد) به طول یک هزار و 200 متر و چند پروژه عمرانی دیگر افتتاح می‌شود.
شهردار اراک همچنین از بهره‌برداری پروژه محیط زیست تا پایان سال جاری خبر داد و خاطر نشان کرد: این پروژه که یکی از پروژه‌های تقاطع غیر هم‌سطح در اراک است، به منظور کاهش آلودگی هوا به مدیریت اداره کل راه و ترابری استان مرکزی و به پیمانکاری جهاد نصر در حال اجرا است.
وی افزود: این پروژه در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی قابل قبولی برخوردار است و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.
میری ادامه داد: به منظور کاهش آلودگی و روان‌سازی ترافیک در شهر اراک اجرای 23 پروژه تقاطع غیر هم‌سطح در شهرداری اراک در دستور کار قرار گرفت که بخشی از این پروژه‌ها همچون فاز نخست پروژه میدان جهاد افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.
وی با اشاره به تقاطع میدان انقلاب گفت: ساخت این تقاطع که به دلیل وجود تاسیسات شهری به طول انجامید، یکی از پروژه‌های مهم شهرداری در راستای کاهش آلودگی و روان‌سازی ترافیک است که این پروژه نیز در سال جاری مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
شهردار اراک ادامه داد: اصلاح هندسی برخی از میادین همچون امام حسن(ع) در ورودی بهشت زهرا (س) در دستور کار قرار دارد.
وی در ادامه با اشاره به لزوم ایجاد پایانه موقت درون شهری در اراک بیان داشت: ایجاد پایانه موقت درون شهری برای جابه‌جایی در اراک ضروری است، تا بدین وسیله بخشی از مسیرهای طولانی اتوبوس‌ها کاسته شود.
میری گفت: یک بخش از منطقه سه میدان حد فاصل میدان ولی عصر(عج) و سرداران شهید و میدان جهاد به ایجاد پایانه موقت شهری اختصاص خواهد یافت و شهرداری به دنبال این است خط خط تندرو را درسطح شهر اراک عملیاتی کند.
شهردار اراک در خصوص وضعیت تیم شهرداری اراک گفت: مربی و سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک مشخص شده و تیم هم اکنون در اردو به سر می‌برد.
 

۸ اَمرداد ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۸ اَمرداد ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید