خانه / نمایش جزییات خبر

برگزاری مناجات شعبانیه در جوار تربت پاک شهدای گمنام شهرک شهید محلاتی

برگزاری مناجات شعبانیه در جوار تربت پاک شهدای گمنام شهرک شهید محلاتی
همزمان با آخرین پنجشنبه از ماه معظم شعبان و در آستانه ورود به ضیافت الهی و ماه نزول قرآن، مراسم پر فیض «مناجات شعبانیه» در جوار تربت پاک شهدای گمنام و شهید والا مقام حجت الاسلام والمسلمین حسین اسکندری برگزار می‌شود.

بهگزارش پایگاه فرهنگی و اطلاعرسانی مفقودین و شهدایگمنام، مدیر روابط عمومی شهرک شهید محلاتی(ره) اعلام کرد: همزمان با آخرین پنجشنبه از ماه معظم شعبان و در آستانه ورود به ضیافت الهی و ماه نزول قرآن، مراسم پر فیض «مناجات شعبانیه» در تاریخ 6مرداد ماه سال جاری از ساعت 19در جوار تربت پاک شهدای گمنام و شهید والا مقام حجت الاسلام والملمین حسین اسکندری برگزار می‌شود.
 محسن شکرنابی افزود: این مراسم باحضور خانواده محترم شهدا، جانبازان، ایثارگران و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و اهالی متدین این شهرک و با همکاری ائمه محترم مساجد و مدیریت شهرک شهید محلاتی(ره) برگزار می شود.
وی با ذکر فرازی از فرمایش حضرت امام خمینی(قدس سره الشریف) در ارتباط با مناجات شعبانیه که فرمودند«مناجات شعبانیه، عظیم ترین منبع معارف الهی است... و از دعاهایی است که من غیر از این دعا را ندیدم که روایت شده است همه ائمه آن را خوانده‌اند.»گفت: با توجه به فرموده امام راحل(رضوان الله تعالی)، این مناجات دارای آثار سازنده و برکات بسیار فراوانی است که یکی از بهترین نوع مناجات با پروردگار متعال برای پالایش روح، صفای دل و تقرّب به خدای سبحان است، لذا پنج شنبه آخر این ماه شریف، فرصت مغتنمی جهت بهره گیری از عنایات الهی برای ورود شایسته به ماه مبارک رمضان وضیافت الهی است.
مدیر روابط عمومی شهرک شهید محلاتی(ره) خاطر نشان کرد: در این محفل نورانی قاری ممتاز استاد حاج سید محمد تقی طباطبایی تلاوت قرآن می کند و مداح اهل بیت برادر حاج علی کرمی مناجات شعبانیه را قرائت می کند.
شکرنابی حضور پر نشاط نوجوانان و جوانان عزیز در اینگونه جلسات را چشمگیر توصیف کرد و اظهار داشت: ازعموم ساکنین ولایتمدار شهرک شهید محلاتی(ره) و شهرک های همجوار، بویژه جوانان عزیز دعوت می کنم در این اجتماع پر شور معنوی، که در آخرین پنج شنبه ماه شعبان در جوار تربت پاک شهیدان گمنام از ساعت 7 بعد از ظهر شروع می شود همچون گذشته از نورانیت و معنویت روزهای پایانی این ماه عظیم بهره بگیرند و همگان ضمن مناجات با پروردگار عالمیان، برای تعجیل در فرج مقدس امام زمان(عج)، سلامتی و طول عمر پر برکت نایب برحقش امام خامنه ای، علوّ درجات امام و شهدا و آمرزش گناهان دعا کرده و عاقبت بخیری خود و دیگران و همچنین مغفرت گذشتگان را طلب نماییم.

۱ اَمرداد ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱ اَمرداد ۱۳۹۰
کیارش
۱۳۹۰/۰۵/۰۴ Iran
5
0
0

با سلام ،ضمن تشکراز سایت عالیتون،این شهدای گرانقدر برای ما نوری هستند که باعث روشنی دل میشود

ناشناس
۱۳۹۰/۰۵/۰۴ Iran
5
0
0

شهدا یک نظری بر من دل خسته کنید...


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید