خانه / نمایش جزییات خبر

یادواره شهدای گمنام الیگودرز برگزار شد

یادواره شهدای گمنام الیگودرز برگزار شد
یادواره 9 شهید مفقود‌الاثر و 602 شهید سرافراز شهرستان الیگودرز، دوشنبه 20 تیرماه با حضور آیت‌الله «سیداحمد خاتمی»، امام جمعه موقت تهران برگزار شد.
بهگزارش پایگاه فرهنگی و اطلاعرسانی مفقودین و شهدایگمنام به نقل از ایکنا، در این یادواره که در مصلی شهرستان الیگودرز برگزار شد، آیت‌الله «سیداحمد خاتمی»، عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ایران اسلامی امروز به برکت خون پاک شهدا و بهره‌مندی از فرهنگ غنی شهادت، یگانه پرچمدار اسلام ناب محمدی(صلوات الله علیه) در سطح جهان است، افزود: حفاظت از این پرچم و موقعیت ممتاز، براساس سفارش و تاکید شهدای والامقام به عهده تک تک مردم ایران نهاده شده است.
وی ادامه داد: نخستین شرط برای حفاظت از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، حمایت و پشتیبانی از ولایت و عمل به دستورات مقام معظم رهبری است .
امام‌جمعه موقت تهران با بیان اینکه شهدا با همه عظمتشان از ما انتظار دارند همواره در جهت تقویت نظام، حمایت از رهبری معظم انقلاب و حضور در تمامی صحنه‌های سیاسی و اجتماعی همانند انتخابات حضوری فعال داشته باشیم، تصریح کرد: البته مردم قدر شناس ایران اسلامی به مناسبت‌های مختلف همچون 9 دی با حضور میلیونی خود در حمایت از ولایت فتنه‌ها را خاموش و دشمنان نظام را برای همیشه منکوب کرده‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.
خاتمی افزود: ملت بزرگ ایران اسلامی بارها ثابت کرده‌اند که عاشق ولایت هستند و تمامی عشقی را که به حضرت صاحب‌الزمان(عج) دارند، یکجا نثار نایب بر حقش مقام معظم رهبری می‌نمایند.
‌امام‌جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: امروز دشمنان ما تمام قد و با استفاده از تجهیزات پیشرفته فرهنگی قصد ضربه زدن به اعتقادات مذهبی مردم را دارند.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آنها برای نیل به اهداف ناپاکشان بیش از دوهزار شبکه ماهواره‌ای راه انداخته‌اند که عمده مأموریت آنان اشاعه فساد و بی‌بندو‌باری در محیط خانواده‌هاست.
وی گفت: اگر مردم خصوصا جوانان و نوجوانان فرهنگ شهادت و شهدا را الگو و سرمشق خود قرار دهند به‌طور قطع و یقین همه توطئه‌های فرهنگی دشمنان را خنثی خواهند کرد.
آیت‌الله سید احمد خاتمی همچنین با حضور گلزار شهدا، از مقام شامخ 9 شهید گمنام شهرستان الیگودرز تجلیل کرد.
عضو مجلس خبرگان رهبری در این مراسم گفت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید تلاش کنیم فرهنگ ایثار و شهادت در کشور امام زمان(عج) به مناسب‌ترین وجه ممکن نهادینه شود.
وی گفت: آنچه که دشمنان این کشور و مردم مسلمان ایران را طی این 30 سال پشت مرزها نگهداشته برکت خون شهدا و ترویج فرهنگ شهادت در بخش‌های مختلف جامعه بوده است.
۲۱ تیر ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۰
ناشناس
۱۳۹۰/۰۵/۰۴ Iran
5
0
0

یادمان باشد که یادمان می‌کنند؛ همانگونه که در آن ایام فکرمان را کردند.


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید