خانه / نمایش جزییات خبر

همزمان با نیمه شعبان افتتاح مزار شهدای گمنام در بابل

همزمان با نیمه شعبان افتتاح مزار شهدای گمنام در بابل
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: همزمان با نیمه شعبان با حضور مسئولان کشوری، مسجد امام علی (ع) و مزار دو شهید گمنام در دانشگاه علوم پزشکی بابل افتتاح می‌شود.

بهگزارش پایگاه فرهنگی و اطلاعرسانی مفقودین و شهدایگمنام به نقل از فارس، ابراهیم میکانیکی در بازدید از مسجد در دست احداث امام علی (ع) دانشگاه علوم پزشکی بابل اظهار داشت: مسجد امام علی (ع) با مساحت 3 هزارمترمربع دارای گنجایش 2 هزار نمازگزار در نمازخانه اصلی و 3 هزار نمازگزار در صحن مسجد است.
وی افزود: همزمان با نیمه شعبان با حضور مسئولان کشوری، مسجد امام علی (ع) و مزار دو شهید گمنام در دانشگاه علوم پزشکی بابل افتتاح می‌شود.روند اجرایی این پروژه به دلیل کمبود اعتبار به مدت 12 سال به تاخیر افتاده و از سال 84 با پیگیری و نظارت جدی به اتمام رسیده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل از برگزاری کنگره قرآن پژوهی در طب در آینده نزدیک خبر داد و افزود: هدف از برگزاری کنگره قرآن پژوهی در طب، فراهم کردن زمینه‌ای است تا نخبگان علمی خواندن و مفاهیم قرآن را آموزش ببینند تا هر نخبه‌ای قادر باشد در هر زمینه‌ای متناسب با رشته مورد نظرخود کارهای تحقیقاتی انجام دهد.

* راه‌اندازی رشته طب سنتی در بابل
وی درباره موضو‌ع‌های مورد پژوهش در این کنگره بیان داشت: علاوه بر آیات، روایاتی وجود دارد که باید محققان در مورد آن تحقیق و تفحص کنند و برگزاری این همایش‌ها گامی موثر در دستیابی به این هدف بزرگ است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به پیشرفت اخیر طب سنتی در کشور افزود: طب سنتی از جمله طب ابن سینا که به دلیل غرب‌زدگی با بی‌توجهی مواجه بود اخیرا این رشته تعریف و دانشکده طب سنتی تاسیس شد که مبادرت به تربیت گروه تخصصی کرد تا از دست آورد آن به جای فراورده‌های شیمیایی برای درمان استفاده شود.
 

۲۰ تیر ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید