خانه / نمایش جزییات خبر

غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام کوهبنان

غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام کوهبنان
در سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل (ع) و به مناسبت هفته پاسدار مزار شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس کوهبنان غبارروبی و عطرافشانی شد.

 بهگزارش پایگاه فرهنگی و اطلاعرسانی مفقودین و شهدایگمنام به نقل از فارس، در سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل (ع) و به مناسبت هفته پاسدار مزار شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس کوهبنان غبارروبی و عطرافشانی شد.
 جمعی از فرمانده‌هان و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان با حضور در جوار قبور مطهر شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس با غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و ادای احترام و تجدید بیعت با آنها یاد و خاطره رزمندگان و شهدای اسلام را گرامی داشتند.
محمدرضا توکلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان اظهار داشت: به حقیقت انقلاب اسلامی ایران جلوه‌ای از حماسه حسینی بود که در قرن اخیر به رهبری حضرت امام خمینی (ره) اتفاق افتاد و زمینه ذلت و خواری دشمنان اسلام را فراهم کرد.
وی بیان کرد: امروز نیز کشتی انقلاب اسلامی با سکانداری مقام معظم رهبری و با حمایت همه‌جانبه مردمی راه خود را به سوی انقلاب جهان‌گستر مهدی موعود (عج) سپری می‌کند.
توکلی با اشاره به برنامه‌های انجام شده در هفته پاسدار از جمله برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی، دیدار با خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان، برگزاری مراسم جشن میلاد امام حسین (ع) و ابوالفضل (ع) گفت: دیدار با امام جمعه شهرستان، برگزداری یادواره شهدای رتک، برگزاری همایش حجاب و عفاف توسط بسیج خواهران در این هفته اجرا شده است.
وی تصریح کرد: در هفته پاسدار از سوی امام جمعه و شورای اداری شهرستان کوهبنان از کارکنان سپاه پاسداران تجلیل شد.
توکلی افزود: پاسداران از نخستین روزهای پیروزی انقلاب به عنوان بازوی توانمند در خدمت ولایت و رهبری از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی و با تمام توان محافظت کردند و از تجاوز دشمن به خاک پاک ایران اسلامی با جان و دل دفاع کردند.
 

۲۰ تیر ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید