خانه / نمایش جزییات خبر

پیکر مطهر شهید گمنام در یزد تشییع شد(گزارش تصویری)

پیکر مطهر شهید گمنام در یزد تشییع شد(گزارش تصویری)
پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) با حضور اقشار مختلف مردم یزد تشییع و خاکسپاری شد.
 بهگزارش پایگاه فرهنگی و اطلاعرسانی مفقودین و شهدایگمنام، پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس پس از برگزاری سه روز آیین ویژه در مساجد و پادگانهای یزد،‌ غروب سه‌ شنبه در پردیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد به خاک سپرده شد.
در این مراسم تشییع باشکوه اقشار مختلف مردم از جمله دانشجویان، بسیجیان، کسبه و بازاریان،‌ فرهنگیان، نیروهای نظامی و انتظامی، طلاب و روحانیان و ... حضور داشتند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید گمنام ضمن خیرمقدم به شهید عزیزی که بیت دانشگاه را مزین و معطر کرد، اظهار داشت: به طور قطع از امروز خیرات و برکات این شهید که از وجود آن چند تکه استخوان بیشتر باقی نمانده است، بر دانشگاه علوم پزشکی یزد خواهد بارید.
سیدجلیل میرمحمدی شهدا را نعمتهای خداوند دانست و از اینکه این نعمت نصیب دانشگاه علوم پزشکی یزد شده است، شکرگزار درگاه خداوند متعال شد.
وی ضمن قدردانی از اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی یزد در مشایعت این شهید گمنام اظهار داشت: امروز تک تک ملت شریف یزد برای این شهید بزرگوار خانواده‌ای هستند و امیدواریم این شهید گرانقدر ما را در محضر عدل الهی شفاعت کند.
در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید گمنام، استاندار یزد، معاونان وی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، فرمانده سپاه الغدیر استان و جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.
آیت ‌الله مدرسی نیز بر پیکر این شهید بزرگوار نماز خواند و پیکر مطهر این شهید همزمان با اذان مغرب در پردیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد به خاک سپرده شد.

 

۱۱ تیر ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید