خانه / نمایش جزییات خبر

دو شهید گمنام دفاع مقدس در جوار مسجد الزهرای شهرک توحید آرمیدند

دو شهید گمنام دفاع مقدس در جوار مسجد الزهرای شهرک توحید آرمیدند
دو شهید گمنام دفاع مقدس امروز با بدرقه خیل مشتاقان و ارادتمندان به مکتب اهل بیت (ع) در جوار مسجد الزهرا (س) شهرک توحید به خاک سپرده شدند.
بهگزارش پایگاه فرهنگی و اطلاعرسانی مفقودین و شهدایگمنام به نقل از فارس، پیکرهای مطهر دو شهید گمنام با مشخصات «شهید 25 ساله، محل شهادت شلمچه در عملیات والفجر 8» و «شهید 17 ساله، محل شهادت پنجوین در عملیات والفجر 4» صبح امروز پس از اجرای برنامه تشریفات نظامی بر شانه‌های مردم شهید پرور خیابان شمشیری و مهرآباد جنوبی با حضور حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی رئیس عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، علیرضا جعفری شهردار منطقه 9 تهران، فرماندهان و مسئولان یگان‌های نیروی هوایی و ارتش، فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام سیدیان امیر بخشنده فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و امت حزب‌الله منطقه 9 تهران از مسجد امام جعفرصادق (ع) در خیابان شمشیری به سمت شهرک توحید تشییع شد.
پیکرهای مطهر این شهدای گرانقدر پس از اقامه نماز شهید به امامت حجت‌الاسلام محمدحسنی در جوار مسجد الزهرا (س) این شهرک به خاک سپرده شدند.
* برای حفظ انقلاب اسلامی در مسیر شهدا حرکت کنیم
حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی رئیس عقیدتی سیاسی نیروی هوایی در این مراسم، شهادت امام موسی کاظم (ع)، سالروز 6 تیر حادثه بمب‌گذاری در مسجد ابوذر و ترور رهبر معظم انقلاب، حادثه هفتم تیر 1360 و به شهادت رسیدن شهید بهشتی و 72 تن از یاران امام خمینی (ره) و نقش منافقان در این حوادث اشاره کرد.
وی در ادامه ضمن تشکر از مردم برای حضور در تشییع شهدای گمنام، اظهار داشت: شهدا در دوران دفاع مقدس به فرمان رهبر کبیر انقلاب و برای انجام وظیفه خود به جبهه‌ها رفتند و امروز بعد از گذشت 23 سال از پایان جنگ تحمیلی به شهرهای ما رجعت می‌کنند.
حجت‌الاسلام محمدحسنی بیان کرد: شهدا هر جایی آرام گیرند، خیر و برکت را به همراه دارند؛ آنها با آمدنشان به شهرک توحید به این منطقه آبرو و اعتبار بخشیده‌اند؛ بنابراین با ادامه دادن راه این عزیران قدرشان را بدانید. 
 
۷ تیر ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید