خانه / نمایش جزییات خبر

شهدا تاریخ سازان و جاودانه های یک سرزمینند

شهدا تاریخ سازان و جاودانه های یک سرزمینند
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سمیرم : شهدا تاریخ سازان وجاودانه های یک سرزمینند که با جان فشانی ، مسیر آینده ملت خود را مشخص می کنند. ما در جنگ تحمیلی شاهد حضور رزمندگانی در صحنه نبرد بودیم که برخی از آنها تا قله های رفیع عرفان پیش رفتند.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام،  سرهنگ جهانگیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سمیرم ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدای والا مقام دفاع مقدس وشهدای هفتم تیر گفت:شهدا مظهر صلابت و پایداری یک ملتند.
 وی ادامه داد؛که شهدا تاریخ سازان وجاودانه های یک سرزمینند که با جان فشانی ، مسیر آینده ملت خود را مشخص می کنند. ما در جنگ تحمیلی شاهد حضور رزمندگانی در صحنه نبرد بودیم که برخی از آنها تا قله های رفیع عرفان پیش رفتند. اینان می توانند برای جوانان ما بهترین الگو و تکیه گاهی باشند که با استعانت از آنها مسیر تکامل و عزت را پیموده و به تعالی برسند.
سرهنگ جهانگیری ضمن تقدیر از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس افزود: با پیگیری هایی که انجام شد به لطف خداوند منان و با عنایت حضرت ولی عصر (عج) قرار شد شهر های سمیرم وحنا میزبان 5 تن از شهدای گمنام باشند و انشاء الله در آینده ما شاهد هستیم که به برکت حضور این شهدا در این دو شهر ، بسیاری از مشکلات این شهرستان نیز حل شود.
وی در انتها ضمن تشریح برنامه های ستاد خاکسپاری شهدای گمنام،خاطر نشان کرد: ما آماده هستیم تا در روز سه شنبه همزمان باشهادت امام موسی کاظم(ع) وشهدای هفتم تیر بزرگداشت ومراسم تشیع وتدفین که در شان این شهدای عزیز باشد را در دو شهر سمیرم و حنا برگزار نماییم.
۴ تیر ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید