خانه / نمایش جزییات خبر

اعلام برنامه تجلیل ازمقام شهدای گمنام شهر های سمیرم و حنا

اعلام برنامه تجلیل ازمقام شهدای گمنام شهر های سمیرم و حنا
همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم(علیه السّلام)، پیکر پنج پرستوی گمنام و خونین بال، در شهرهای سمیرم و حنا تشییع و خاکسپاری خواهند شد.
بهگزارش پایگاه فرهنگی و اطلاعرسانی مفقودین و شهدایگمنام، روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اصفهان برنامه تجلیل ازمقام شهدای گمنام شهر های سمیرم و حنا را به شرح زیر اعلام داشت:
مراسم استقبال از شهدای گمنام در فرودگاه شهید بهشتی استان اصفهان ، روز یکشنبه مورخه 5/4/90 و همچنین مراسم استقبال و تشییع این شهدای معظّم در ورودی شهر سمیرم در محله قلعه  و در روز دوشنبه مورخه6/4/90 برگزار خواهد شد.
برنامه شب وداع شب سه شنبه در سپاه ناحیه شهر سمیرم و حسینیه حضرت ابوالفضل(علیه السّلام) شهر حنا بعد از نماز مغرب و عشا خواهد بود.
تشییع و خاکسپاری ابدان مطهر شهدای گمنام، همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم(علیه السّلام) در صبح  روز سه  شنبه 7تیر ماه،از مقابل سپاه ناحیه به طرف میدان شهدا و در شهر حنا از ورودی شهر به طرف شهرک شهید گودرزی شروع خواهد شد و با خاکسپاری در یادمان های مورد نظر به اتمام خواهد رسید.
لازم به یادآواری است که در روز یکشنبه و صبح دوشنبه، شهدای گمنام در محل معراج شهدای اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان واقع در خیابان 22 بهمن-چهار راه علامه امینی-ضلع غربی باغ غدیر،میزبان زائران مشتاق به فرهنگ شهادت و پایداری می باشند.
 
۲ تیر ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید