خانه / نمایش جزییات خبر

اولین یادواره شهدای گمنام شهرستان نهاوند برگزار شد

اولین یادواره شهدای گمنام شهرستان نهاوند برگزار شد
اولین یادواره شهدای گمنام شهرستان نهاوند همزمان با یادواره شهدای دانشجویی استان همدان،با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین پناهیان پنج شنبه 9/2/89 در مصلی این شهرستان برگزارشد.

به گزارش خبرنگار مدیریت امور شهدای گمنام بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، اولین یادواره شهدای گمنام شهرستان نهاوند همزمان با یادواره شهدای دانشجویی استان همدان، پنج شنبه 9/2/89 در مصلی این شهرستان برگزارشد.

در این یادواره که با حضور خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، مسوولین استان و جمع کثیری از دانشجویان سراسر استان برگزار گردیده بود ، سخنران مراسم حجه الاسلام و المسلمین پناهیان به مباحثی پیرامون فرهنگ ایثار و شهادت پرداخت و در آخر برنامه با روایتگری برادر حاج کاظم آفاقی همرزم شهیدان باکری و خرازی به پایان رسید.

شایان ذکر است در جنب مصلی، نمایشگاهی متناسب با ایام فاطمیه، دفاع مقدس و روشنگری جامعه نسبت به جنگ نرم ( تهاجم فرهنگی) برپا گردیده بود.

همچنین اطلاع رسانی در رابطه با برگزاری مراسم زیارت آل یاسین توسط هیئت دانشجوئی متوسلین به حضرت علی اکبر (علیه السلام )  نهاوند ، پنج شنبه ها ساعت 17 در جوار شهدای گمنام این شهر صورت گرفته بود.

 

۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید