خانه / نمایش جزییات خبر

آیین رونمایی از گنبد شهدای گمنام بنک استان بوشهر

آیین رونمایی از گنبد شهدای گمنام بنک استان بوشهر
در مراسمی با حضور باشکوه مردم، آیین رونمایی از گلدسته و گنبد شهدای گمنام در ساحل بنک انجام شد.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از فارس، رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر عصر سه‌شنبه در آیین رونمایی از گنبد و گلدسته شهدای گمنام بنک اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هم‌اکنون در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و این عزت مرهون فداکاریهای شهدا و ایثارگران است.
احمد موحد خاطرنشان کرد: باید همواره پاسداشت یاد شهدا باشیم و باید مراسمات یادواره شهدا را با همه توان برگزار کنیم.
وی اضافه کرد: حرکت مردم در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام بینظیر است و حضور مردم در این مراسم نیز نشان از این است که هنوز پیرو راه شهیدا هستند.
در ادامه فرمانده سپاه شهرستان کنگان نیز ابراز داشت: شهدا با همه وجود در راه حفظ اسلام و نظام اسلامی فداکاری کردند و جان شیرین خود را تقدیم کردند.
ابراهیم حق‌شناس یادآور شد: امروز حرکت در مسیر ولایت فقیه به معنای ادامه دادن راه شهداست و شهدا برای استمرار نظام اسلامی و تقویت ولایت فقیه جان خود را تقدیم کردند.
وی در ادامه از کارهای عمرانی از قبیل برق‌رسانی و آسفالت مسیر راه امامزاده و شهدای گمنام و تکمیل حسینیه گزارشی ارائه کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر ساحلی بنک نیز در این مراسم متذکر شد: اگر امروز عمران، آبادانی و تحول می‌بینیم، تمام اینها را مدیون شهدا هستیم.
وی عنوان کرد: شهرداری بنک برای بهسازی گلزار شهدای گمنام کارهایی از قبیل محوطه‌سازی، اجرای سنگ فرش، اجرای فضای سبز و چمن‌کاری، اجرای روشنایی، خیابان‌کشی، ساخت حوض، اجرای بلوار ورودی شهدای گمنام و امامزاده و نصب گنبد و گلدسته را انجام داده و در آینده نیز گنبد امامزاده نصب خواهد شد.
رئیس شورای اسلامی بنک اذعان داشت: تمام مسئولان باید از همه انرژی و توانمندی خود برای گسترش فرهنگ والای شهادت استفاده کنند و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.
در پایان نیز مراسم رونمایی گنبد و گلدسته با حضور خانواده شهید رنجبری و مسئولان شهرستان کنگان و مردم شهیدپرور بنک انجام شد.
 

۲۱ خرداد ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید