خانه / نمایش جزییات خبر

شهدای گمنام، پیشگامان جهاد و بیداری

شهدای گمنام، پیشگامان جهاد و بیداری
نمایشگاه دستاوردهای گروه جهادی شهدای گمنام، توسط کانون جهاد و خدمت رسانی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، در محل مزار شریف شهدای گمنام دانشگاه برگزار گردید.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام از اصفهان، نمایشگاه دستاوردهای گروه جهادی شهدای گمنام، توسط کانون جهاد و خدمت رسانی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد اصفهان، در محل مزار شریف شهدای گمنام این دانشگاه برگزار گردید.
نمایشگاه، شامل تصاویر و مطالبی از فعالیتهای این گروه جهادی از سال 1387 تا کنون بود که همراه با ثبت نام دانشجویان جهت اردوی جهادی تابستان 1390 نیز بود که در این راستا بازدید از نمایشگاه و ثبت نام دانشجویان بسیار مورد توجه قرار گرفت.
از دیگر نکات مورد توجه این نمایشگاه، غرفه ویژه بیداری اسلامی بودکه با همت مرکز "موج مثبت" بسیج دانشجویی همراه با ارائه سی دی ها و نرم افزار های مرتبط برگزار گردید.
لازم به ذکراست که گروه جهادی شهدای گمنام بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد، رتبه اول گروه های جهادی را در استان اصفهان کسب کرده است.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد نجف آباد در این راستا، هدف ازبرگزاری این نمایشگاه در کنار مزار شهدای گمنام را پیشگامی این شهدا درجهاد و خدمت رسانی دانست و اعلام داشت از اهداف ما در برگزاری این نمایشگاه در کنار حرم مطهر شهدای گمنام، ایجاد روحیه ایثار و فداکاری در بین دانشجویان است.
 

۲۱ خرداد ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید