خانه / نمایش جزییات خبر

برگزاری سومین سالگرد خاکسپاری شهدای گمنام در دانشگاه آزاد کرمانشاه

برگزاری سومین سالگرد خاکسپاری شهدای گمنام در دانشگاه آزاد کرمانشاه
مراسم سومین سالگرد به خاکسپاری شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه با حضور اساتید ،دانشجویان، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ،کارکنان این اداره کل و مسئولین بنیاد شهید وامور ایثارگران استان در این دانشگاه برگزار گردید.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از ساجد، مراسم سومین سالگرد خاکسپاری شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه، در حرم این شهدا در مورخ 9/3/90 ساعت 8 صبح با حضور اساتید ،دانشجویان ،سردار ویسی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ،کارکنان این اداره کل و مسئولین بنیاد شهید وامور ایثارگران استان در این دانشگاه برگزار گردید. در ابتدا ریاست دانشگاه آزاد اسلامی؛ دکتر قنبری ضمن تقدیر و تشکر از حضور حاضرین درمراسم سالگرد خاکسپاری شهدای گمنام این دانشگاه افزود : هر چه عزت ،افتخار و پیشرفت در این مملکت داریم؛ مدیون خون شهدا و ولایت  هستیم. باید باور داشته باشیم که شهدا همیشه نظاره گر ما خواهند بود.
وی در ادامه افزود: که ما نباید هیج وقت پیشکسوتان دفاع مقدس را از یاد ببریم؛ چون وقتی این عزیزان را مشاهده می کنیم  به یاد هشت سال دفاع مقدس خواهیم افتاد که این عزیزان چه حماسه هایی از خود به جای گذاشته و خواهند گذاشت و  در خصوص پیگیری ساخت حرم شهدای گمنام با همکاری نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین از اداره کل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس درخواست نمود که با معاونت مهندسی این دانشگاه در خصوص ساخت حرم شهدای گمنام همکاری لازم را داشته باشد و این دانشگاه اعلام آمادگی خود را جهت ساخت حرم شهدای گمنام در سال آتی و شاهد افتتاح حرم این شهدای بزرگوار باشیم. سپس مداحان اهل بیت عصمت و طهارت این مراسم معنوی را مزین به نوای دل نشین  زیارت عاشورا نمودند. درپایان مراسم نیز از خانواده 5 شهید جاوید الاثر تجلیل بعمل آمد .
 
۱۰ خرداد ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید