خانه / نمایش جزییات خبر

در خواست دانشجویان ساری برای ساخت یادمان شهدای گمنام این دانشگاه

در خواست دانشجویان ساری برای ساخت یادمان شهدای گمنام این دانشگاه
دانشجویان دانشگاه کشاورزی ساری طی بیانیه ای از مسولان این دانشگاه خواستند تا هرچه سریعتر ساخت یادمان شهدای دانشگاه را در اولویت کاری خود قرار دهند.

به گزارش شبکه خبر دانشجو در این بیانیه با انتقاد از اهمال مسئولان دانشگاه در ساخت مقبره برای دو شهیدی که مدتی پیش در این دانشگاه تدفین شده بودند، آمده است: شاید هیچ کس گمان نمی کرد پس از گذشت مدت مدیدی از این تدفین باشکوه، مزار این فرزندان حقیقی روح الله همچنان غریبانه در آغوش باد و بوران و آماج گستاخی ما مدعیان پاسداری از آرمان شهدا باشد.

این بیانیه افزوده است: در دانشگاهی که باید به فکر رشد دانش و فرهنگ دینی و تحقق مطالبات رهبری باشد، تلاش زیادی مصروف ساخت بنای ساختمان های جدید و بی مصرف می شود، اما دردا و دریغا از سقفی و سایه بانی که تربت پاک شهدا را از آفتاب و باد و باران مصون دارد.

در پایان این بیانیه آمده است: از همه نهادهای مسئول و از کسانی که بر صندلی ریاست و معاونت و صدارت این نهادها مغرورانه تکیه زده اند می خواهیم که اگر به وظایف قانونی خود آشنا نیستند و عمل نمی کنند، لا اقل به وظیفه دینی و اخلاقی خود عمل نموده و هرچه زودتر به سامان دهی مزار نورانی شهدا اقدام نمایند./انتهای پیام

۶ اردیبهشت ۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۸۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید