خانه / نمایش جزییات خبر

مزار شهدای گمنام کوهسنگی مشهد گلباران شد

مزار شهدای گمنام کوهسنگی مشهد گلباران شد
حجت‌الاسلام محمد اسدی: شهدا و به‌ویژه شهدای امداداگر اسوه امروز و هر روز ما هستند و در سال جهاد اقتصادی، برای برخورداری از روحیه جهادی باید به ایثارگری آنان اقتدا کرد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از آریا، گلباران مزار شهدای گمنام کوهسنگی همزمان با راهپیمائی بزرگ خانوادگی در مشهد با حضور هزاران نفر از آحاد مردم در صبح جمعه در مشهد برگزار شد.
امدادگران، اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی صبح امروز در آیین ویژه‌ای با شهیدان تجدید میثاق کردند.
حجت‌الاسلام محمد اسدی، رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در این مراسم اظهار کرد: شهدا و به‌ویژه شهدای امداداگر اسوه امروز و هر روز ما هستند و در سال جهاد اقتصادی، برای برخورداری از روحیه جهادی باید به ایثارگری آنان اقتدا کرد.
در قسمتی از این مراسم که با مداحی و قرائت زیارت عاشورا توسط حاج محسن نجات از ذاکران اهل بیت (ع) همراه بود، مزار هشت شهید گمنام کوهسنگی با گلاب ناب شستشو شد و مدیرعامل و معاونان جمعیت هلال احمر استان نیز با نثار شاخه‌های گل به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.
‌گلباران مزار شهدا توسط بالگرد جمعیت هلال احمر خراسان رضوی نیز از جمله ویژه برنامه‌های این آیین معنوی بود که شور و شوق خاصی در حاضران ایجاد کرد.
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید