خانه / نمایش جزییات خبر

پیام فرمانده نیروی زمینی سپاه به مناسبت خاکسپاری شهید برونسی

پیام فرمانده نیروی زمینی سپاه به مناسبت خاکسپاری شهید برونسی
سردار پاکپور ‌پیامی به مناسبت خاکسپاری شهید برونسی صادر کرد.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از فارس، سردار ‌محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه طی پیامی به مناسبت خاکسپاری شهید برونسی یاد و خاطره این شهید را گرامی داشت.
متن این پیام بدین شرح است:
شهدای گرانقدر ما اگر‌چه همگی حماسه‌ساز و راست قامتان جاویدند، لیکن در میان آنان گاه ستارگانی هستند که با درخشش خیره‌کننده‌ای زینت بخش مکتب شهادتند و شهید عبدالحسین برونسی یکی از این درخشان ستارگان آسمان شهادت است.
سردار معتکف دجله که روح بلند و پرسودایش 27 سال پیش به آسمان سفر کرد، اینک پیکر مطهرش پس از فراقی طولانی به آغوش میهن و به طواف مرقد مطهر علی‌ابن موسی(علیه السلام) آمده تا ثابت کند که سر در گروه عشق مولایش حسین ابن علی(علیه السلام) داشته و آمده تا در جوار یار و همرزم دیرینش حاج نور علی شوشتری آرام گیرد.
اینک در سالروز شهادت صدیقه طاهره، فاطمه(سلام الله علیها) رجعت پیکر پاک این شهید عزیز را گرامی داشته و به روح بلند و آسمانیش درود می‌فرستیم و ضمن تبریک و تسلیت به محضر فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و خانواده گرانقدر شهید عبدالحمید برونسی بار دیگر با‌ آرمان‌های والای شهدا تجدید بیعت می‌کنیم که تا آخرین نفس ادامه‌دهندگان راه امام راحل عظیم‌الشان و مطیع رهبر و مقتدایمان باشیم.
 

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید