خانه / نمایش جزییات خبر

اکران فیلم به کبودی یاس به مناسبت خاکسپاری پیکر شهید برونسی

اکران فیلم به کبودی یاس به مناسبت خاکسپاری پیکر شهید برونسی
تهیه کننده فیلم سینمایی به کبودی یاس از اکران این اثر سینمایی در سینماهای شهر مشهد همزمان با تشییع و تدفین پیکر این شهید بزرگوار خبر داد.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از ایرنا، 'ابراهیم اصغری' روز یکشنبه افزود: فیلم سینمایی به کبودی یاس سال گذشته در سینماهای مشهد اکران عمومی شد و اکنون در تلاش برای پخش این اثر سینمایی در شبکه نمایش خانگی هستیم.
وی یادآورشد: با توجه به تشییع پیکر پاک شهید برونسی در روز شنبه 17 اردیبهشت ماه 1390، فیلم سینمایی به کبودی یاس که روایتی از زندگی این شهید بزرگوار است همزمان با تشییع پیکر این شهید و به مدت یک هفته بار دیگر به اکران عمومی رسیده است تا علاقه مندان بتوانند با زندگی و شخصیت این شهید بزرگوار از نزدیک آشنا شوند.
تهیه کننده فیلم سینمایی به کبودی یاس در ادامه از اکران رایگان این اثر سینمایی برای خانواده ها در شهر مشهد خبر داد و استقبال مردم از فیلم یادشده را مطلوب خواند.
اصغری همچنین از پخش نسخه ویدیویی این اثر سینمایی در شبکه نمایش خانگی به مناسبت چهلمین روز خاکسپاری این شهید بزرگوار خبر داد.
فیلم سینمایی به کبودی یاس به کارگردانی جواد اردکانی روایتی از زندگی شهید برونسی است. پیکر شهید عبدالحسین برونسی در یکی از عملیات های تفحص پیدا و در سالروز شهادت حضرت فاطمه(سلام الله علیها) در مشهد مقدس تشییع و به خاک سپرده شد.

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید