خانه / نمایش جزییات خبر

چهارمین یادواره شهدای گمنام جیرفت برگزار شد

چهارمین یادواره شهدای گمنام جیرفت برگزار شد
چهارمین یادواره پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس شهرستان جیرفت برگزار شد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام حسین جمالی‌زاده امام جمعه جیرفت در این یادواره اطاعت از ولایت را مهمترین پیام خون شهدا دانست و گفت: خون شهدا زیربنای مستحکم بنای جمهوری اسلامی است.
وی افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه با ایجاد فضای توجه هرچه بیشتر به ارزشها، گام مهمی در راستای مقابله با توطئه های دشمنان است.
در نظام جمهوری اسلامی با تبعیت از فرموده‌های امام راحل و نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی بالاترین درجات برای کشور و مردم رقم خورده و خواهد خورد.
جمالی‌زاده با اشاره به جنگ نرم دشمنان علیه کشور، اظهار کرد: دشمنان هجوم گسترده‌ای علیه ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی آغاز کرده‌اند و می‌طلبد که با ولایت‌مداری و بصیرت برای مقابله با آنها همواره آماده باشیم.
در ادامه سردار اسماعیل‌زاده یکی از راویان دوران دفاع مقدس گفت: ما باید همواره در کلاس درس شهید و شهادت حاضر باشیم زیرا ما هر چه داریم به برکت خون شهدا است.
وی افزود: شهدا ولی نعمتان ما هستند چرا که در طوفانی که اوایل انقلاب در کشور وجود داشت و برخی افراد دست فرزندان خود را گرفتند و از مملکت خارج شدند، شهدا ماندند و برای دفاع از کیان اسلامی جان خود را فدا کردند.
همه ما باید تلاش کنیم که یاد شهدا در جامعه زنده بماند و باید زیباترین فرهنگ مملکت از آن شهدا باشد. ما باید از شهدا درس چگونه زیستن بیاموزیم چرا که آنها بهترین مخلوقات نزد خداوند هستند. 
اولویت شهدا نماز بود و توجه به نماز اول وقت همواره باید مورد توجه باشد. مدیران دستگاه‌ها باید در صفوف اول نماز حاضر شوند تا جوانان بفهمند که مدیران جمهوری اسلامی چه میزان به نماز اهمیت می‌دهند. 
اسماعیل‌زاده خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم از شهدا تجلیل کنیم باید راه آنها را ادامه داده و در کارهای خود آنها را الگو قرار دهیم.
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید