خانه / نمایش جزییات خبر

پیکر مطهر و معطر یک شهید گمنام و خونین بال دوران دفاع مقدس در قم آرام گرفت

پیکر مطهر و معطر یک شهید گمنام و خونین بال دوران دفاع مقدس در قم آرام گرفت
همزمان با سالروز شهادت مظلومانه ام‌الائمه حضرت زهرا (سلام الله علیه) پیکر مطهر و معطر یک شهید گمنام در جوار مسجد فاطمه الزّهرا(سلام الله علیه) در آرامگاه ابدی خویش آرمید.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، پیکر مطهر یک پرستوی سبکبال و بی‌نشان دفاع مقدس دیروز در میان نجوای «یا زهرا(سلام الله علیه)» و «یاحسین (علیه السّلام)» عزاداران فاطمی در جوار مسجد فاطمه الزّهرا(سلام الله علیه) آرمید.
پیکر مطهر این شهید گمنام روز جمعه و پس از اقامه نماز باشکوه جمعه با حضور انبوه نمازگزاران و سایر اقشار مردم مؤمن و انقلابی شهر مقدس، از محل نماز جمعه تا میدان شهدا تشییع  شد. مراسم شب وداع به ترتیب شب جمعه در مسجد امام حسن عسکری (علیه السّلام) و جمعه شب در حسینیه شهدای امامزاده شاه سیدعلی با حضور پرشور اقشار مختلف مردم وهیئات عزاداری برگزار شد.
همچنین مراسم تدفین شهدا در فضای معنوی و آکنده از عطر نام و یاد مادر مهربان شهیدان، حضرت زهرا (سلام الله علیه) و در میان حزن و اندوره مردم شهید پرور قم که از ساعات ابتدایی صبح دیروز پیکر شهید را از ابتدای بلوار دانشگاه پردیسان آغاز و به مسجد حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیه) واقع در خیابان سلمان شهرک پردیسان مشایعت کردند، برگزار شد. 
مقبره این شهید گمنام دفاع مقدس، آرام جان همه شیفتگان مکتب اهل‌بیت (علیه السّلام) و ارادتمندان به فرهنگ ایثار و شهادتی خواهد بود که تشنگی جان را به آب زیارت این سبک‌روحان عاشق سیراب خواهند کرد. 

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۰
میثم رسولی
۱۳۹۰/۰۲/۲۲ Iran
5
0
0

باسلام شهید 19 ساله گمنام (البته در دید ما گمنام اند اما نامی ترین افراد همین عزیزانند)باعث سرازیر شدن خیرو برکت به شهر ک پردیسان خواهد شد به شرط اینکه ماهم رسم رفاقت را بلد باشیم


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید