خانه / نمایش جزییات خبر

پیکر مطهر سردار شهید برونسی و دو شهید گمنام تشییع و خاکسپاری شد

پیکر مطهر سردار شهید برونسی و دو شهید گمنام تشییع و خاکسپاری شد
پیکر سردار شهید برونسی و دو شهید گمنام ظهر دیروز توسط مردم مشهد در حریم رضوی تشییع و در بهشت رضا (ع) مشهد تدفین شد.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از فارس، ظهر دیروز پیکر پاک و مطهر سردار شهید عبدالحسین برونسی و تعدادی دیگر از شهدای گمنام هشت سال جنگ تحمیلی با حضور آیت‌الله خزعلی، نماینده مردم مشهد در مجلس خبرگان رهبری، دکتر صلاحی استاندار خراسان رضوی، مهندس پژمان شهردار مشهد و تعدادی از اعضای شورای شهر و مردم شریف و همیشه در صحنه مشهد مقدس تشییع و در بهشت رضا (ع) تدفین شد.
در این مراسم که مصادف شده بود با سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و نخستین اجتماع عظیم عزاداران فاطمی، مداحان و مرثیه سرایان به بیان و ذکر مصیبت حضرت فاطمه الزهرا (س) پرداخته و نوای دلنشین مصیبت ایشان در محل برگزاری اجتماع عظیم عزاداران فاطمی طنین‌انداز شد.
با آنکه زمان شروع مراسم ساعت 9 صبح اعلام شده بود، جمع کثیری از مردم مشهد از ساعات اولیه صبح برای تشییع پیکر شهید برونسی به محل برگزاری اجتماع عظیم عزاداران فاطمی آمده بودند.
بعد از اتمام مراسم پیکر پاک شهدا بر دستان عاشقان ولایت به سمت حرم مطهر رضوی تشییع و فقط پیکر سردار شهید برونسی در بهشت رضا (ع) دفن و مابقی شهدای گمنام فردا در دانشگاه فردوسی مشهد تدفین می‌شوند.
 

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید