خانه / نمایش جزییات خبر

قاسمی‌جامی «همپای آب» را با موضوع تفحص می‌سازد

قاسمی‌جامی «همپای آب» را با موضوع تفحص می‌سازد
تله‌فیلم «همپای آب» به کارگردانی حسین قاسمی‌جامی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شریفی و مصطفی علمی‌فرد با موضوع تفحص اواخر اردیبهشت ماه کلید می‌خورد.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از فارس، مصطفی علمی‌فرد تهیه‌کننده در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: به تازگی پیش تولید تله‌فیلم «همپای آب» را به کارگردانی حسین قاسمی‌جامی آغاز کردیم و تلاش می‌کنیم تا اواخر اردیبهشت ماه فیلم را در استان خوزستان جلوی دوربین ببریم.
وی در ادامه توضیح داد: داستان در زمان حال می‌گذرد و در حال حاضر فیلمنامه زیر نظر کارگردان بازنویسی می‌شود. تمام داستان در خوزستان و در شهرستان اندیمشک و حواشی سد کرخه و روستاهای آن می‌گذرد سعی شده فرهنگ بومی و فضای منطقه و تبعات ناشی از جنگ به خوبی در فیلم دیده شود.
تهیه‌کننده «مرد خاک» در ادامه توضیح داد: فیلمنامه درباره روستایی است که دچار بحران آب شده و تنها راه آب رسانی به روستا مسیری است که منطقه جنگی محسوب می‌شود و گروه تفحص در آن مشغول کار هستند و مشکلاتی در این راه به وجود می‌آید...
علمی‌فرد درباره شخصیت‌های داستان گفت: داستان یک شخصیت زن و سه شخصیت مرد دارد. طبق برنامه‌ریزی انجام شده به دلیل نوع قصه، تعدد لوکیشن‌ها و اسپشیال افکت زیاد نیاز به 30 الی 40 جلسه تصویربرداری خواهیم داشت.
تاکنون حضور حسین قاسمی‌جامی (کارگردان)، محمدرضا شریفی و مصطفی علمی‌فرد (تهیه کنندگان)، محمدرضا میرمحمد (نویسنده فیلمنامه)، سید امین حسینیون (بازنویس فیلمنامه)، امیر جاودانی زرین (دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز)، مهدی مهرنیا (تدوین)، مهدی اکبریان (صدابردار و صداگذار)، ناصر پزشکی (مدیرتولید) قطعی شده است.
«همپای آب» تولید صدا و سیمای مرکز خوزستان به سفارش مرکز سیمای استان‌ها است.

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۰
ناشناس
۱۳۹۰/۰۸/۰۲ Iran
5
0
0

چه عالی


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید