خانه / نمایش جزییات خبر

مزدآبادی «با چشمان بسته ببین» را با موضوع تفحص می‌سازد

مزدآبادی «با چشمان بسته ببین» را با موضوع تفحص می‌سازد
فیلم تلویزیونی «با چشمان بسته ببین» به کارگردانی جواد مزدآبادی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی هفته آینده در تهران جلوی دوربین می‌رود.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از فارس، جواد مزدآبادی کارگردان در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: به تازگی پیش تولید فیلم تلویزیونی «با چشمان بسته ببین» را با موضوع تفحص آغاز کردیم و تلاش می‌کنیم با تکمیل شدن لیست عوامل و بازیگران فیلم را برای هفته آینده جلوی دوربین ببریم.
فیلم از داستانی اجتماعی برخوردار است و با موضوع تفحص توسط خودم و فردین نظری نوشته شده است و تلاش می‌کنیم تا برای 14 خردادماه سالروز رحلت حضرت امام (ره) آماده نمایش شود.
کارگردان «سکوت مطلق» در ادامه افزود: حدود 70 درصد فیلم در شهرک دفاع مقدس می‌گذرد و بقیه صحنه‌ها در منطقه کامرانیه جلوی دوربین می‌رود.
فیلم داستان زن و مرد جوانی را روایت می‌کند که زن دچار بیماری است اما از سوی پیرزنی پیشنهاد عجیبی به این زوج می‌شود. پیرزن از آنها می‌خواهد تا به مناطق جنگی رفته و نشانی از پسر مفقودالاثرش برای او بیاورند و مبلغ قابل توجهی پول دریافت کنند...
طبق برنامه‌ریزی انجام شده تصویربرداری طی 15 جلسه انجام خواهد شد.
تعدادی از عواملی که در ساخت فیلم همکاری دارند، عبارتند از:
نویسندگان فیلمنامه: جواد مزدآبادی، فردین نظری/ کارگردان: جواد مزدآبادی/ تهیه‌کننده: محمدرضا شفیعی/ مدیرتصویربرداری: حمید احمدی/ مدیرتولید و صدابردار: مجتبی برهانی زاده/ دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: حبیب قلی‌زاده/ منشی صحنه: مهدی برگ‌نیل/ مدیرتدارکات: فریبرز فاخریان.
 

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید