خانه / نمایش جزییات خبر

مجموعه تلویزیونی شهید مهدی باکری ساخته می شود

مجموعه تلویزیونی شهید مهدی باکری ساخته می شود
به منظور معرفی ابعاد شخصیتی شهید مهدی باکری و تجلیل از حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس مجموعه تلویزیونی شهید باکری با همکاری استانداری آذربایجان غربی و شبکه سه سیما ساخته می شود.

      به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از ایرنا، ' ابراهیم فتح الهی' معاون سیاسی و اجتماعی استاندار در گفت و گو با خبرنگاران گفت: تولید مجموعه تلویزیونی شهید مهدی باکری با 50 میلیارد ریال اعتبار و با شرکت هنرمندان شاخص کشوری بزودی آغاز می شود.
وی، با عنوان اینکه این مجموعه فراتر از یک سریال تلویزیونی خواهد بود، گفت: در این مجموعه علاوه بر ایثارگری های شهید باکری و سرداران و 12 هزار شهید آذربایجان غربی و نقش مردم در هشت سال دفاع مقدس مورد بازخوانی و تجلیل قرار می گیرد.
وی یاد آورشد: در ساخت این مجموعه سپاه شهدا، قرارگاه حمزه سید الشهدا، بنیاد شهید و ایثارگران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا وسیما و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان غربی همکاری خواهند داشت.
سردار شهید باکری از سرداران دوران دفاع مقدس و فرمانده لشکر 21 عاشورا بود که پس از رشادت ها و حماسه آفرینی های فراوان در یک عملیات پیروزمندانه در شرق دجله به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
 

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید