خانه / نمایش جزییات خبر

فرزند شهید عبدالحسین برونسی: پیکر شهید سردار برونسی مورد تایید است

فرزند شهید عبدالحسین برونسی: پیکر شهید سردار برونسی مورد تایید است
فرزند شهید عبدالحسین برونسی گفت: پیکر شهید برونسی مورد تایید برخی از همرزمان و تعدادی از افراد خانواده است.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام  به نقل از فارس  مهدی برونسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: در هفته گذشته مسئولان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مراجعه حضوری به منزل شهید برونسی اعلام کردند استخوان‌های پیکر شهید به همراه پلاک، سربند لبیک یا خمینی، جانماز، قرآن جیبی و یک سکه پول ریالی پیدا شده است.
پسر شهید عبدالحسین برونسی تاکید کرد: مسئولان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس معتقد بودند با بررسی‌ها و تحقیقات انجام شده این پیکر متعلق به شهید برونسی بوده است.
وی افزود: با توجه به این موضوع که شهید برونسی قبل از شهادت گفته بودند امیدوارم گمنام شهید شوم و بر همین اساس افراد خانواده این ذهنیت را داشتند و جو منزل پس از اعلام این خبر کمی متشنج شد.
پسر شهید عبدالحسین برونسی افزود: یک نفر از اعضای خانواده اعتقاد بر تشییع پیکر این شهید با نام شهید گمنام داشتند.
وی تاکید کرد: این اظهارنظر در زمانی اتفاق افتاد که هیچ یک از اعضای خانواده هنوز پیکر شهید را ندیده بودند و طی درخواست پسر شهید برونسی پیکر مزبور به مشهد منتقل شد.
وی ادامه داد: پس از اینکه سردار باقرزاده منزل شهید را ترک کردند متاسفانه برخی از افراد که هنوز پیکر شهید را ندیده بودند در جمع کلمه تشکیک را به کار برده و این موضوع تیتر خبرگزاری‌ها شده بود.
برونسی خاطر نشان کرد: پس از انتقال پیکر مطهر شهید به مشهد، مهدی، ابوالحسن و حسین برونسی، برادر شهید و خواهر شهید به همراه چند تن از همرزمان شهید پیکر مطهر را بررسی کرده و هر کس اظهارنظر شخصی خود را اعلام کردند.
وی افزود: در نهایت اکثریت همرزمان و پسران، برادر و خواهر شهید که در آنجا حضور داشتند اعلام کردند این پیکر متعلق به شهید برونسی است.
پسر شهید عبدالحسین برونسی تاکید کرد: با توجه به شواهد مزبور، احساس قلبی خود و احساس پدر و فرزندی ایمان دارم که این پیکر متعلق به پدر شهیدم است.
وی تصریح کرد: همرزم شهید که در آخرین لحظات همراه ایشان بود اعلام کرد این پیکر متعلق به شهید برونسی بوده و وی در آخرین لحظات بادگیر بر تن داشته است.
برونسی افزود: دو نفر از همرزمان شهید و یکی دو نفر از خانواده شهید برونسی پیشنهادی مبنی بر اینکه باید از پسران شهید و همسرش آزمایش DNA به عمل آید تا شبهه برطرف شود.
وی تاکید کرد: بر طبق گفته سردار باقرزاده پیکر مطهر شهید برونسی در روز شهادت حضرت زهرا (س) تشییع می‌شود.
برونسی با اشاره به این مطلب که هیچ کس حق شبهه‌افکنی در این موضوع را ندارد، گفت: تا جائی که همرزمان شهید برونسی و فرزندان و همسر ایشان هستند افراد غیر مسئول حق اظهارنظر و شبهه افکنی ندارند.
وی افزود: با افراد غیرمسئولی که اظهارنظری در خصوص این موضوع بکنند قطعا برخورد می‌شود.

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید