خانه / نمایش جزییات خبر

خواف مفتخر به میزبانی از شهدای گمنام می‌شود

خواف مفتخر به میزبانی از شهدای گمنام می‌شود
فرماندار خواف گفت: این شهرستان به زودی افتخار میزبانی دو تن از شهدای گمنام دفاع مقدس را به دست می‌آورد.

        به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از فارس، عبدالعلی جغتایی در جلسه برنامه‌ریزی برای خاکسپاری دو تن از شهیدان گمنام با بیان این مطلب اظهار داشت: بستر لازم برای تدفین شهدای گمنام در شهرستان فراهم است و مردم مشتاق میزبانی از این شهدای گرانقدر هستند.
فرماندار خواف تاکید کرد: باید با نکوداشت یاد شهیدان انقلاب اسلامی از رشادت‌های بی نظیر آنان برای پاسداری از ارزش‌ها قدردانی کرد.
فرماندار خواف با اشاره به اینکه مکان در نظر گرفته شده برای خاکسپاری شهیدان باید در خور شان آنان باشد، عنوان کرد: این مکان باید بستری مناسب برای برگزاری مراسم معنوی، مذهبی و ملی است.
جغتایی خواستار برنامه‌ریزی منسجم مسوولان برای بهره گیری از اثرات معنوی حضور شهدا در شهرها شد.
سید محمد باقرزاده رئیس بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس نیز در این جلسه گفت: خاکسپاری شهدای گمنام در شهرستان‌ها برای ارتقای سطح فرهنگ عمومی و شناساندن جایگاه والای شهیدان به جامعه است.
رئیس بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خواف افزود: فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع از ارزش‌های فرهنگی قرآنی، مبتنی بر ارزش‌های الهی و برخاسته از معارف دینی و کلام ائمه معصومین (ع) است.
پیکر پاک دو تن از شهدای گمنام در روز 17 اردیبهشت‌ماه سال جاری و همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) بر دوش مردم شهرستان خواف تشییع و در تپه شهدای این شهرستان به خاک سپرده می‌شود.

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید