خانه / نمایش جزییات خبر

رجعت پیکر شهید برونسی هدیه‌ای از حضرت زهرا (س) است

رجعت پیکر شهید برونسی هدیه‌ای از حضرت زهرا (س) است
فرزند شهید برونسی گفت: شهید برونسی با ارادتی که به حضرت زهرا (س) داشت، آرزویش این بود که پس از شهادت، پیکرش مفقود بماند؛ اما این دلیل محکمی برای رد پیکر تفحص شده نیست.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از فارس، حسین برونسی فرزند شهید برونسی، اظهار داشت: شهید برونسی با ارادتی که به حضرت زهرا (س) داشت، آرزویش این بود که پس از شهادت، پیکرش مفقود بماند؛ اما این دلیل محکمی برای رد پیکر تفحص شده نیست، زیرا مزار بی‌نشان حضرت زهرا (س) نیز پس از ظهور حضرت مهدی (عج) آشکار می‌شود و از سویی دیگر با توجه به ارادتی که شهید برونسی به ام‌الائمه ‌(س) داشت، شاید او خواسته باشد در ایام سوگواری بانوی دو عالم، به آغوش خانواده بازگردد.
وی بیان کرد: پیکری که شب گذشته آن را دیدم، یقین دارم که پیکر شهید برونسی است و این هدیه‌ای از طرف حضرت زهرا (س) است و هیچ وقت این هدیه‌ را پس نمی‌دهیم.
برونسی یادآور شد: تاکنون نظرات متعددی حتی از سوی خانواده ما در خصوص تأیید و تکذیب کشف پیکر شهید برونسی مطرح شده است، اما وقتی از لیبی، لبنان و سوریه تماس گرفته‌‌اند تا برای تشییع پیکر این شهید به ایران بیایند، این موضوع دیگر شخصی نیست و در حقیقت کارهای لازم برای شناسایی از سوی کمیته تفحص مفقودین صورت گرفته است.
فرزند شهید «عبدالحسین برونسی»‌ با اعتراض نسبت به مواضع برخی رسانه‌ها در خصوص انتشار خبر کشف پیکر شهید برونسی و دامن زدن به حاشیه‌های مطرح شده در این زمینه بیان ‌کرد: رسانه‌ها نباید در تأیید یا تکذیب کشف پیکر شهید برونسی پیشقدم می‌شدند یا با اخبار خود به این موضوع دامن می‌زدند؛ باید شأن شهید و شهادت حفظ شود؛ این خبر یعنی چه که می‌گویند خانواده شهید برونسی موضوع کشف و بازگشت پیکر شهیدشان را تکذیب کردند؟ گاهی اوقات انسان در موضوعی هیجان‌زده می‌شوند و حرفی می‌زند؛ لذا مسئولان رسانه‌ها باید مخاطبانی را که مصاحبه با خانواده شهید را گوش می‌کنند و می‌بینند را نیز مدنظر داشته باشند تا لطمه‌ای به مقوله ایثار و شهادت وارد نشود.
وی با اشاره به اینکه شهید «برونسی» شهید نظام جمهوری اسلامی است، یادآور شد: سردار باقرزاده نماینده مقام معظم رهبری در امر تفحص مفقودین هستند و هر چه که ایشان بفرمایند، درست است.
 

۷ اردیبهشت ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید