خانه / نمایش جزییات خبر

پروژه یادمان شهدای گمنام در جاسک کلنگ‌زنی شد

پروژه یادمان شهدای گمنام در جاسک کلنگ‌زنی شد
روژه یادمان شهدای گمنام جاسک با حضور مسئولان استانی و مقامات محلی کلنگ‌زنی شد.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از فارس، یادمان شهدای گمنام شهرستان جاسک صبح امروز با حضور نماینده ویژه استاندار هرمزگان، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مقامات محلی این شهرستان کلنگ‌زنی شد.
مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این مراسم گفت: شهیدان با ایثار، فداکاری، مقاومت و استقامت خود درس بزرگی به دشمنانی که تجهیزات مدرن و مجهز در اختیار داشتند دادند که این درس باید الگو و سرمشق همگان قرار گیرد.
محمد دهقانی بر لزوم حفاظت از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تأکید کرد و امنیت و صلابت کنونی کشور را مرهون خون شهدا دانست.
وی افزود: عملیات ساخت این پروژه با اعتباری افزون بر 600 میلیون ریال از امروز آغاز می‌شود که 300 میلیون ریال از این اعتبار سال گذشته توسط بنیاد شهید و 300 میلیون ریال آن نیز از اعتبارات دولتی و با همکاری استانداری هرمزگان تامین شده است.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اضافه کرد: این پروژه با زیربنای 320 متر مربع با شش متر ارتفاع توسط هیئت امنای شهدای گمنام این شهرستان احداث می‌شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: در کنار این یادمان ساختمان مرکز فرهنگی از محل اعتبارات فرهنگی دور سوم سفر ریاست جمهوری در سال 90 احداث می‌شود.
دهقانی افزود: همچنین به منظور اطلاع‌رسانی، نشربه‌ایی ویژه شهدای گمنام استان هرمزگان در دو ماه آینده به چاپ می‌رسد.

۵ اردیبهشت ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید