خانه / نمایش جزییات خبر

مراسم ازدواج 16 زوج جوان در کنار مزار شهدای گمنام یادمان شلمچه

مراسم ازدواج 16 زوج جوان در کنار مزار شهدای گمنام یادمان شلمچه
همزمان با آغاز سال نو و حضور پرشور کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس مزار شهدای گمنام عملیات کربلای پنج در یادمان شهدای شلمچه میزبان پیمان عقد و زناشویی 16 زوج جوان بود.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام  به نقل از ایسنا: همزمان با آغاز سال نو و حضور پرشور کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس مزار شهدای گمنام عملیات کربلای پنج در یادمان شهدای شلمچه میزبان پیمان عقد و زناشویی 16 زوج جوان بود.

پیوند آسمانی این 16 زوج جوان همزمان با آغاز سال نو و تحویل سال و بزرگداشت روز دوازدهم فروردین‌ماه یوم‌الله جمهوری اسلامی ایران با همراهی کاروان‌های راهیان سرزمین‌های نور و دعای خیر زائران این کاروان‌ها به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا برگزار گردید.

این 16 زوج جوان از استان‌های خوزستان، تهران، مرکزی و چند نقطه‌ دیگر کشور بودند که از سوی برخی دیگر از ارگان‌ها از جمله شهرداری تهران به مناسبت پیوند مبارک زناشویی خود در کنار مزار شهدای گمنام عملیات کربلای پنج به آنها هدایایی نیز تقدیم گردید.

این زوج‌های جوان دلیل انتخاب مزار شهدای گمنام را برای آغاز زندگی مشترک خود فضای روحانی و مقدس این کانون‌های احیاگر ارزش‌های اسلامی توصیف کردند و از دیگر زوج‌های جوان خواستند برای استواری پایه‌های زندگی خود آغاز این پیوند مقدس را در کنار شهدا و مزار پربرکت آنها برگزار کرده و با آرمان‌های مقدس آنان که اساس آن بر زندگی تاسی گرفته از شهداست، تجدید پیمان نمایند.

در سال‌های اخیر بیش از یکصد زوج جوان آغاز زندگی مشترک خود را در کنار یادمان‌های دفاع مقدس و مزار شهیدان گمنام به ویژه در یادمان شهدای شلمچه برگزار نموده‌اند که حال و هوای خاصی به حضور کاروان راهیان نور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس خوزستان داده است.

۱۴ فروردین ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید