خانه / نمایش جزییات خبر

بازگشت پیکر مطهر 17شهید دوران دفاع مقدس در روز 15 فروردین

بازگشت پیکر مطهر 17شهید دوران دفاع مقدس در روز 15 فروردین
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: پیکرهای طیبه 17 شهید دوران دفاع مقدس روز 15 فروردین از طریق مرز شلمچه به آغوش میهن اسلامی برمی‌گردد.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام  به نقل از فارس: سردار سید محمد باقرزاده اظهار داشت: به دنبال هماهنگی‌های بعمل آمده قرار است پیکرهای طیبه 17 شهید دوران دفاع مقدس روز دوشنبه 15 فروردین ماه از طریق مرز شلمچه به آغوش میهن اسلامی بازگردند؛ این شهیدان اخیرا در کاوش‌های انجام گرفته توسط نیروهای عراقی در آن کشور کشف شده‌اند.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ادامه از عموم کاروان‌های راهیان نور دعوت کرد که در مراسم استقبال از شهدا در مرز شلمچه از ساعت 10 صبح حضور بهم رسانند.
وی ادامه داد: اخیرا به دنبال اخلال نیروهای آمریکایی از سرگیری عملیات جستجو در کشور عراق متوقف شده است.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همچنین از وزارت امور خارجه کشورمان درخواست کرد با جدیت بیشتری مسئله جستجوی شهیدان در عراق را در دستور کار قرار دهند.
وی با تأکید بر این نکته که از زمان سقوط صدام هنوز عملیات جستجوی مشترک با عراق شروع نشده است، بیان داشت: این تأخیر ناشی از شرایط عراق و بعضا کم‌کاری مسئولین وزارت امور خارجه به شمار می‌رود.
 

۱۴ فروردین ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید