خانه / نمایش جزییات خبر

گلزار شهدای گمنام شهرستان تالش ساماندهی می شود

گلزار شهدای گمنام شهرستان تالش ساماندهی می شود
شهردار تالش ظهر امروز در جمع مسئولان اداره‌ها و نهادهای این شهرستان، از ساماندهی گلزار شهدای گمنام در تپه نورالشهدای این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام  به نقل از فارس: هوشنگ عباسقلی‌زاده ظهر امروز در جمع مسئولان اداره‌ها و نهادهای این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره 285 شهید تالش اظهار داشت: اعتلای نام ایران مرهون شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی است.
وی افزود: فرصت‌هایی که امروزه در اختیار مسئولان و مدیران قرار دارد به برکت رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهداست و ارزان به دست نیامده است و باید فرصت خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی را مغتنم شمرد.
شهردار تالش با اشاره به کمال‌یابی انقلاب در دوران حاضر گفت: یکی از وظایف ما در راستای اهداف متعالی شهدا و امام شهدا، ‌کارآمدی امکانات با محبت، گذشت، تلاش، ایثار، خردورزی و بردباری و خدمت صادقانه به مردم است.
وی با اشاره به ساماندهی گلزار شهدای گمنام تالش اظهار داشت: عزت و اقتدار امروز انقلاب اسلامی مرهون خون شهداست و همه باید پاسدار و قدردان خون شهیدان باشیم و راه آنها را ادامه دهیم.
عباسقلی‌زاده افزود: شهدا انسان‌های پاک، مخلص و شایسته‌ای بودند که جان در طبق اخلاص گذاشتند و با تبعیت از پیر و مراد خود حضرت امام (ره) در حفظ اهداف و آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی از جان شیرین خود گذشتند و شهد شیرین شهادت را نوشیدند.
وی با بیان اینکه ما هرچه داریم به برکت خون شهداست، اظهار داشت: رسالت ما بصیرت و دشمن‌شناسی و تبعیت از ولایت بوده و باید با وحدت و یکپارچگی توطئه‌های دشمنان و فتنه‌گران را خنثی کنیم.
شهردار تالش خاطرنشان کرد: همه ما مدیون شهدا هستیم و باید در ترویج فرهنگ و تفکر ایثار و شهادت بیش از پیش تلاش کنیم.
وی امنیت و دستاوردهای امروز نظام اسلامی را در سایه ایثارگری شهدا دانست و بر ادامه این راه مقدس تأکید کرد.
عباسقلی‌زاده با بیان اینکه برآیند فعالیت‌های فرهنگی شهرداری تالش مثبت است، افزود: این شهرداری به خوبی توانسته است با مردم در حوزه‌های فرهنگی و ورزشی ارتباط برقرار کند و جشن‌های برگزار شده توسط شهرداری با حضور هزاران نفر از شهروندان تالشی به مناسبت اعیاد مذهبی نشان دهنده همین موفقیت است. 


 

۱۰ اسفند ۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۸۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید