خانه / نمایش جزییات خبر

بازدید طلاب 14کشور خارجی از مزار شهدای گمنام و یادمان‌های دفاع مقدس

بازدید طلاب 14کشور خارجی از مزار شهدای گمنام و یادمان‌های دفاع مقدس
0 نفر از طلاب 14 کشور خارجی از مناطق عملیاتی و یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس در استان خوزستان بازدید و به مقام شهدای گمنام ادای احترام کردند.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از خبرگزاری فارس ، این طلاب که از کشورهای روسیه، ویتنام، سنگاپور، فیلیپین، تایلند، هندوستان، پاکستان، مالزی، اندونزی، بنگلادش، جمهوری آذربایجان، تاجیکستان و ترکمنستان هستند با حضور در شهادتگاه سردار رشید اسلام شهید دکتر مصطفی چمران در روستای دهلاویه حضور یافته و ضمن قرائت فاتحه با آرمان‌های مقدس شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.
این افراد با پیشانی بندهایی با القاب معصومین و در دست داشتن پرچم‌هایی با نام امامان در این یادمان‌ها حاضر شدند و با سرشک دیده قبور شهدا را شست و شو دادند.
در این حضور راویان فتح برای این افراد از دلاور مردی های رزمندگان سپاه اسلام تعریف شده و از خاطرات شهدا برای این طلاب سخن به میان آردند.
بنا به همین گزارش این طلاب که ازحوزه علمیه جامعه المصطفی قم هستند همچنین از یادمان شهدای گمنام چزابه در غرب شهرستان دشت آزادگان و شهدای مظلوم هویزه بازدید و با قرائت فاتحه یاد و خاطره این شهدای والامقام را گرامی داشتند.
زیارت شهدای گمنام طلائیه و شلمچه و بازدید از آثار به جای مانده از تجاوز نظامیان بعثی عراق به میهن اسلامی از دیگر برنامه‌های حضور طلاب خارجی در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در استان خوزستان است.
گفتنی است طبق هماهنگی‌های لازم در استانداری خوزستان در سال جاری قرار است حضور راهیان نور در استان با کمترین مشکل انجام شود و در این‌باره هماهنگی‌های لازم با دستگاه دولتی انجام شده است.
 

۸ اسفند ۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۸۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید