خانه / نمایش جزییات خبر

برگزاری کنگره دفاع مقدس در سالروز تدفین شهدای گمنام در دانشگاه شهید باهنر کرمان

برگزاری  کنگره دفاع مقدس در سالروز تدفین شهدای گمنام در دانشگاه شهید باهنر کرمان
کنگره دفاع مقدس در سالروز تدفین شهدای گمنام در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد که مهمانان ویژه‌ای از سرتاسر کشور در این کنگره شرکت داشتند.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام کشور به نقل از فارس: کنگره دفاع مقدس در سالروز تدفین شهدای گمنام در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد که مهمانان ویژه‌ای از سرتاسر کشور در این کنگره شرکت دارند که شامل استادان دانشگاه‌ها امیران، سرداران و معاونان وزیران بود.
 

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در نشست مطبوعاتی سومین کنگره پایداری در دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: کنگره دفاع مقدس یک حرکت بزرگ است که باید در کل کشور نشان داده شود.

وی افزود: از پنجشنبه هفته جاری فضای دانشگاه شهید با هنر کرمان، فضای پایداری می‌شود و برنامه‌ها این دانشگاه به سومین کنگره در 11 و 12 اسفندماه جاری ختم می‌شود.

وی تصریح کرد: فارغ‌التحصیلان رشته ادبیات مقاومت دانشگاه شهید باهنر کرمان جذب ادارات و سازمان‌های حفظ آثار شده‌اند.
ابوالحسنی در رابطه با سومین کنگره ادبیات پایداری در دانشگاه شهید باهنر اظهار داشت: در این کنگره ما از 30 استان کشور مقاله دریافت کردیم، اما مشکل اصلی ما در حوزه اطلاع‌رسانی است، با اینکه این طرح در نوع خود و در سطح ملی و بین‌المللی منحصر‌به‌فرد است، اما اطلا‌ع‌رسانی به درستی صورت نگرفته است.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: این کنگره تنها توان ما بوده، هدف ما این است که این کنگره به برنامه‌ای بین‌المللی تبدیل شود و به این لحاظ از شخصیت‌های دیگر کشور‌ها نیز دعوت به عمل آمده است.
ا

۵ اسفند ۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۸۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید