خانه / نمایش جزییات خبر

شهید مدافع حرم: امیدوارم فرزندم اسرائیل را نابود کند

شهید مدافع حرم: امیدوارم فرزندم اسرائیل را نابود کند
یکی از شهدای مدافع حرم در وصیت‌نامه خود، خطاب به پسر یک ساله‌اش نوشته است: ان‌شاالله جزو کسانی باشید که رژیم اشغالگر قدس را نابود و قدس شریف را آزاد می‌کنند.

«مهدی قره محمدی» شهید مدافع حرمی بود که سال ۱۳۹۶ در ۳۸ سالگی به شهادت رسید. او اصالتاً اهل شهر آمل و از پاسداران یگان صابرین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که داوطلبانه عازم سوریه شد.
این سردار شهید مدافع حرم متولد سال ۱۳۵۸ و ۲۲ آذرماه ۶ سال پیش، در حال پاکسازی مناطق شهر دیرالزور از تروریست‌های تکفیری بود که بر اثر اصابت تیر به گردن، پهلو و پا به شهادت رسید.

شهید مدافع حرم مهدی قره محمدی

۲ فرزند دختر این شهید به نام‌های فاطمه و زهرا، در زمان شهادت او به ترتیب ۱۰ و ۵ سال و فرزند پسر او به نام محمدجواد، زمانی که پدرش شهید شد، تنها یک سال داشت. بخشی از وصیت‌نامه او را که خطاب به محمدجواد نوشته است، مطالعه می‌کنیم:
پسر عزیزم آقا محمدجواد!
مرا ببخش که در سنین کودکی شما را در ظاهر تنها گذاشتم، ولی بدان که در کنارتان خواهم بود و از خداوند منان عاقبت‌به خیری شما را خواستارم و برایتان دعا می‌کنم که ان‌شاالله فرزندی سالم و صالح تربیت بشوید. برای شما چند سفارش دارم؛ اول اینکه احترام مادرتان را داشته باشید و به عنوان مرد خانه حواستان به خواهرهایتان هم باشد. در انتخاب دوستان دقت لازم را داشته باشید و فقط با کسانی هم‌نشینی کنید که شما را به خداوند نزدیک‌تر می‌کنند. در مقابله وسوسه‌های گناه‌آلود دنیایی در همه حال به خداوند پناه ببرید و از ائمه اطهار علیهم‌السلام کمک بگیرید. با قرآن مأنوس باشید که انس با قرآن باعث روشنایی دل و برکت در زندگی می‌شود.
بنده دوست دارم شما در کسوت سربازی و پاسداری اسلامی در بیایید و توفیق سربازی ولایت فقیه و ان‌شاالله توفیق سربازی در رکاب آقا امام زمان حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف را پیدا کنید و در راستای تحقق کلام ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای مبنی بر اینکه در سال ۱۳۹۴ فرمودند: «اسرائیل قطعا ۲۵ سال آینده را نخواهد دید»؛ ان‌شاالله جزو کسانی باشید که رژیم اشغالگر قدس را نابود و قدس شریف را آزاد کنند.
مزار شهید مدافع حرم «مهدی قره‌محمدی» در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم علیه السلام شهر آمل قرار دارد.

۲۴ مهر ۱۴۰۲
فارس |
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید