خانه / نمایش جزییات خبر

برگزاری مراسم نورافشانی در مزار شهدای گمنام آذربایجان غربی

برگزاری مراسم نورافشانی در مزار شهدای گمنام آذربایجان غربی
معاون هماهنگ‌کننده سپاه آذربایجان غربی گفت:21بهمن ماه امسال به مناسبت فرا رسیدن دهه ‌فجر مزار شهدای گمنام این استان نورافشانی می‌شود.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران بسیج ، سرهنگ حبیب شهسواریان اظهار داشت: مراسم نورافشانی در مزار شهدای گمنام تمام شهرستان‌های آذربایجان غربی برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه شب 21بهمن ماه مراسم نورافشانی علاوه بر مزار شهدای گمنام در چند نقطه دیگر ارومیه نیز برپا می‌شود، ‌تصریح کرد: مراسم نورافشانی در پارک جنگلی ارومیه و در مزار شهدای گمنام و برخی از مناطق دیگر این شهر برگزار می‌شود.
این مسئول از برگزاری مسابقات قرآنی بین نیروهای مسلح در رشته‌های مختلف خبر داد و افزود: از برگزیدگان این مسابقات در همایش وحدت نیروهای مسلح  در 19 بهمن تقدیر به عمل آمد.
شهسواریان با تأکید بر حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال، ‌خاطرنشان کرد: شرکت پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه بار دیگر اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به اثبات می‌رساند.
این مسئول با بیان اینکه نمونه بارز اتحاد و انسجام اسلامی را می‌توان در راهپیمایی 22 بهمن ماه، حضور مردم در 9 دی ماه و دیگر صحنه‌های انقلابی دید، اعلام کرد: این اتحاد و انسجام است که سبب کوری دشمنان نظام می‌شود.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران آذربایجان غربی ابراز داشت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه عامل مهم شکست دشمنان نظام است و بر این اساس دشمن کینه‌توزی خود را برای ضربه‌ زدن به نظام بار دیگر آغاز می‌کند و لازم است مردم نسبت به این توطئه‌ها هوشیاری خود را حفظ کنند.
شهسواریان ادامه داد: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویانی چون آمریکا و اسرائیل خواهند زد و آنها را از اهداف پوچ خود مأیوس می‌کنند.
وی شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ماه را وظیفه تمام مردم ایران عنوان کرد و اذعان داشت: مردم ایران اسلامی همچون سال‌های گذشته در این روز حضور خواهند داشت

۱۹ بهمن ۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۸۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید