خانه / نمایش جزییات خبر

اخلاص شهدای گمنام کشور را از غفلت نجات داده است

اخلاص شهدای گمنام کشور را از غفلت نجات داده است
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: برکت اخلاص شهدای گمنام گاهی در مملکت موجی ایجاد می‌کند تا از غفلت‌ها بیرون برویم و قدر نعمت امنیت را در سایه خون شهیدانمان بدانیم.

به گزارش خبرگزاری فارس ، آیت‌الله معلمی عصر امروز در جلسه ستاد هماهنگی یادواره شهدای روحانی قائمشهر اظهار داشت: فلسفه یادواره قشرهای مختلف شهدا به معنای تفکیک شهدا نیست.
امام جمعه قائمشهر همچنین خاطرنشان کرد: با تلاش امام و دستیاران ایشان انقلاب به ثمر رسیده و بی‌حضور روحانیون قطعا انقلاب به پیروزی نمی‌رسید.
وی با اشاره به حضور همیشگی مردم در جریانات انقلاب بیان داشت: ملت ایران در تاریخ معاصر نیز همراهی خود با روحانیت را ثابت کرده و آن را در تمام اقصی نقاط کشور بسط دادند.
آیت الله معلمی رمز جلوگیری از غفلت را یادآوری روزگار ایثار و فداکاری دانست و افزود: اکنون باید یادمان همه اقشار شهید را پاس داشت تا نسل‌های جوان این همه حماسه و جانفشانی را در باور خویش ارج دهند.
وی در ادامه افزود: با ایمان مردم به ویژه بسیجیان به تاکیدات مقام معظم رهبری، فتنه سال گذشته سرکوب شد که این اتفاق ملت ما را واکسینه کرد.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری همچنین فلسفه عزاداری امام حسین (ع) را برای زنده نگه داشتن آرمان‌ها و اهداف سیدالشهدا دانست و افزود: برگزاری یادواره شهدا این ارزش را دارد که بر بصیرت افراد می‌افزاید.
وی در پایان خاطرنشان کرد: شهدای گمنام خاموش و گمنام پر کشیدند و به شهادت رسیدند؛ این برکت اخلاص آنها گاه‌گاهی در مملکت موجی ایجاد می‌کند تا از غفلت‌ها بیرون رفته و قدر نعمت امنیت را در سایه خون شهیدانمان بدانیم.
 

۳ بهمن ۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۸۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید