خانه / نمایش جزییات خبر

بازگشت پیکر 3 شهید دفاع مقدس پس از 27 سال به استان کرمان

بازگشت پیکر 3 شهید دفاع مقدس پس از 27 سال به استان کرمان
پیکر یک شهید گمنام و شهیدان «درویش پورحیدر» و «محمدعلی خالقی بارچی» همزمان با اربعین حسینی در شهرستان‌های انار، کهنوج و سیرجان تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سیدمجتبی میرصادقی  در خصوص تدفین یک شهید گمنام در شهرستان انار استان کرمان اظهار داشت: همزمان با اربعین حسینی «شهید گمنام 23 ساله، در عملیات والفجر 3 و منطقه عملیاتی مهران ـ قلاویزان» شهرستان انار استان کرمان تشییع و به خاک سپرده می‌شود.
وی با اشاره به مراسم تشییع این شهید گمنام در روستاهای محمدآباد، بهشت‌آباد، ساهم‌آباد، حجت‌آباد و گلشن، گلستان و چند روستای دیگر منتهی به شهرستان انار خبر داد و گفت: مردم شهید پرور روز دوشنبه در میدان امام خمینی (ره) به استقبال این شهید گمنام آمده پس از تشییع پیکر مطهر به سمت امامزاده محمدصالح (ع) مراسم شب وداع برگزار می‌شود.
مسئول امور شهدای گمنام استان کرمان با اشاره به مراسم روز اربعین، خاطرنشان کرد: مراسم تشییع پیکر مطهر شهید گمنام 23 ساله، ساعت 9 صبح بر دوش مردم شهرستان انار تشییع و در پارک قلعه این شهرستان تدفین می‌شود.
میرصادقی در ادامه با اشاره به رجعت شهیدان «درویش پورحیدر» و «محمدعلی خالقی بارچی» بعد از 27 سال یادآور شد: این شهیدان در تاریخ 8 مرداد 1362 در عملیات والفجر 3 و منطقه عملیاتی مهران ـ قلاویزان مفقود شدند که همزمان با سالروز اربعین حسینی بر دوش مردم تشییع شده و در شهرهای خود به خاک سپرده می‌شوند.
به گزارش توانا، پیکر مطهر یک شهید گمنام و 2 شهید شناخته شده در منطقه عملیاتی قلاویزان تفحص شده است.
 

۳ بهمن ۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۸۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید