خانه / نمایش جزییات خبر

پیکر‌های ۲ شهید تازه تفحص‌شده دفاع مقدس در بجنورد تشییع شد

پیکر‌های ۲ شهید تازه تفحص‌شده دفاع مقدس در بجنورد تشییع شد
پیکرهای مطهر شهیدان «علی‌اصغر رمضانی» و «پرویز محمدی» از شهدای تازه تفحص‌شده دوران هشت سال دفاع مقدس در بجنورد تشییع شد.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا، همزمان با ایام فاطمیه(س) و سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، آیین استقبال و تشییع پیکرهای مطهر شهیدان «علی‌اصغر رمضانی» و «پرویز محمدی» از شهدای تازه تفحص‌شده دوران هشت سال دفاع مقدس، امروز (یک‌شنبه) با حضور شمار زیادی از همرزمان شهدا و ایثارگران، جانبازان و آزادگان، خانواده معظم شهدا، بسیجیان، مسئولان و اقشار مختلف مردم در بجنورد برگزار شد.

در این مراسم، پیکرهای مطهر شهدا از مقابل مسجد انقلاب تا میدان شهید کلاته تشییع و سپس نماز میت به امامت حجت‌الاسلام «رضا نوری» امام جمعه بجنورد بر پیکرهای مطهر آن‌ها اقامه شد و سپس پیکر مطهر شهید «علی‌اصغر رمضانی» برای تشییع و خاکسپاری به زادگاهش شهر «اسفراین» و پیکر مطهر شهید «پرویز محمدی» برای تشییع و خاکسپاری به زادگاهش شهر «راز» منتقل شد.

امیر سرتیپ دوم ستاد «محمد نجاتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان شمالی در حاشیه این مراسم، اظهار داشت: پیکرهای مطهر ۲ شهید جاویدالاثر استان خراسان شمالی در روزهای اخیر تفحص و هویت آن‌ها شناسایی شده است که امروز شاهد ورود آن‌ها به استان بودیم.

وی تصریح کرد: شهید «علی‌اصغر رمضانی» سرباز ارتش جمهوری اسلامی اهل شهر «اسفراین» و شهید «پرویز محمدی» نیز اهل شهر «راز» به‌عنوان بسیجی به جبهه‌ها اعزام شده بود.

 


شهید علی اصغر رمضانی  

شهید علی اصغر رمضانی

 


۱۲ دی ۱۴۰۰
دفاع پرس |
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید