خانه / نمایش جزییات خبر

هویت شهید مدافع حرم «حسین نظری» شناسایی شد

هویت شهید مدافع حرم «حسین نظری» شناسایی شد
هویت شهید حماسه آفرین مدافع حرم فاطمیون «حسین نظری» از طریق آزمایش DNA شناسایی و به خانواده این شهید والامقام اعلام شد.

در پی کشف پیکر مطهر شهید مدافع حرم فاطمیون «حسین نظری» در سوریه که به تازگی از طریق آزمایش DNA شناسایی شده است، حجت الاسلام ملکی رئیس بنیاد منطقه دو مشهد و نماینده یگان فاطمیون، شامگاه چهارشنبه هشتم دی ماه با حضور در منزل شهید افتخار آفرین «حسین نظری» خبر شناسایی هویت این شهید والامقام را به خانواده اعلام کردند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه دو مشهد در این دیدار گفت: خرسندیم که چشم انتظاری این خانواده پس از سال‌ها به پایان رسید و صورت قبر این شهید والامقام در بهشت رضا مشخص شده است.
نماینده یگان فاطمیون در این دیدار گفت: امیدواریم فرزندان شهدا را در مدارج بالای علمی ببینیم تا راه پدرانشان را در سنگر علم و دانش ادامه دهند.
فاطمه ابراهیمی همسر شهید  «حسین نظری» در این دیدار خوابی از همسر شهیدش تعریف کرد و گفت: در اوایل شهادت همسرم، خواب دیدم همسرم دست بسته و بسیار زخمی است که از شدت ناراحتی بیدار شدم و چون در اوایل خیلی بی‌تابی می کردم دوباره خواب دیدم در منزل ما یک تابوت آوردند و پیکر شهید به اندازه یک طفل داخل پارچه سفید پوشانده بودند، تعجب کردم که چرا پیکر شهید اینقدر کوچک شده است و امروز به تعبیر خوابم دست یافتم.
طاهره نظری فرزند شهید مدافع حرم در این دیدار گفت: بزرگترین آرزوی من این بود که خبری از پدرم برسد و امروز به آرزوی خودم رسیدم.
شهید حسین نظری فرزند محمد در 21 تیرماه 1356 در افغانستان چشم به جهان گشود و در 16 اردیبهشت 1395 در سوریه به مقام رفیع شهادت نائل آمد واز این شهید دو فرزند به نام‌های مهدی و طاهر به یادگار مانده است.

 

 شهید حسین نظری 1 

شهید حسین نظری 2

۹ دی ۱۴۰۰
ایثار |
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید