خانه / نمایش جزییات خبر

3 تن از شهدای مفقودالاثر استان فارس که اخیرا شناسایی شدند را بشناسید

3 تن از شهدای مفقودالاثر استان فارس که اخیرا شناسایی شدند را بشناسید
پیکرهای مطهر شهیدان علی اصغر شهبازی ، فیض الله کنعانی، معین الدین کهن تفحص و شناسایی شدند

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تفحص شهدا، پیکرهای مطهر سه تن از شهدای مفقودالاثر استان فارس با تلاش گروه‌های تفحص کشف و طریق انجام آزمایش DNA شناسایی شدند.

بسیجی شهید "علی اصغر شهبازی" فرزند ابوالقاسم، متولد 1346 از جهرم به جبهه اعزام شد و در عملیات بیت المقدس در شلمچه در تاریخ 18 اردیبهشت ۱۳۶۱ به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش در منطقه بر جای ماند. هویت پیکر این شهید از طریق آزمایش دی ان ای شناسایی گردید.

بسیجی شهید "فیض الله کنعانی" فرزند تاروردی، متولد 1344 از شیراز به جبهه اعزام شد و در عملیات بدر در شرق دجله در تاریخ 22 اسفند۱۳۶۱ به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش در منطقه بر جای ماند. پیکر این شهید از طریق پلاک هویت همراه شناسایی گردید.

سیجی شهید "معین الدین کهن" فرزند آقابابا، متولد 1338 از جهرم به جبهه اعزام شد و در عملیات رمضان در شرق بصره در تاریخ 23 تیر ۱۳۶۱ به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش در منطقه بر جای ماند. هویت پیکر این شهید از طریق آزمایش دی ان ای شناسایی گردید.

مسئولین استان فارس با حضور در منازل این شهدا، پس از ۳۹ سال، خانواده عزیز این شهدای والامقام را از چشم انتظاری در آوردند.

نثار شهیدان صلوات.

۹ دی ۱۴۰۰
روابط عمومی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح |
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید