خانه / نمایش جزییات خبر

پیام تسلیت سردار سید محمد باقرزاده، در پی ضایعه عروج شهادت‌گونه جستجوگر نور "سید نبی موسوی"

پیام تسلیت سردار سید محمد باقرزاده، در پی ضایعه عروج شهادت‌گونه جستجوگر نور "سید نبی موسوی"
اینجانب از طرف خود و دیگر همرزمانم در کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، فقدان این برادر با صفا، مؤدب، دوست‌داشتنی و فداکار را به خانواده محترم و فرزندان و همچنین برادر مجاهد و صبور ایشان آقای سید نعمت موسوی تسلیت عرض می‌کنم و برای همگان صبر و اجر و برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی از درگاه خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم.

به‌گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تفحص شهدا، صبح امروز برادر سید نبی موسوی از اعضای گروه‌های تفحص شهدا با عروجی شهادت‌گونه در مقتل شهیدان فکه به‌سوی محضر دوست شتافت. در پی این ضایعه سردار سید محمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح پیام تسلیتی صادر نمودند.

متن پیام بدین شرح است:


بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

انالله‌واناالیه‌راجعون

صبح امروز و بعد از فریضه الهی، برادر عزیز، مجاهد، بسیجی و جستجوگر نور "سید نبی موسوی" پس از سال‌ها تلاش و کوشش مخلصانه، با عروجی شهادت‌گونه در مقتل شهیدان فکه به سوی معبود ازلی و ابدی پر کشید و عموم همرزمان و دوست‌داران خود را داغدار نمود. بی‌گمان تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و خالصانه سید نبی در مسئولیت‌های گوناگونی همچون تعمیرات ماشین‌آلات سنگین مهندسی، رانندگی بیل‌های مکانیکی و مترجمی، برگ‌های زرینی از اعمال صالح او در محضر ربوبیست. او که افتخار داشت از خانواده معظم شهدا باشد، سرانجام در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها در حالت سجده و رو به قبله در منطقه فکه به محضر دوست شتافت. خدایش رحمت کند و با اجداد طاهرینش محشور نماید. اینجانب از طرف خود و دیگر همرزمانم در کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، فقدان این برادر با صفا، مؤدب، دوست‌داشتنی و فداکار را به خانواده محترم و فرزندان و همچنین برادر مجاهد و صبور ایشان آقای سید نعمت موسوی تسلیت عرض می‌کنم و برای همگان صبر و اجر و برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی از درگاه خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، سرتیپ پاسدار سید محمد باقرزاده 9/10/1400


سید نبی موسوی 1  

سید نبی موسوی 2  

سید نبی موسوی 3  

سید نبی موسوی 4  

سید نبی موسوی 5


۹ دی ۱۴۰۰
روابط عمومی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح |
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید