خانه / نمایش جزییات خبر

بازتاب خبری مراسم اربعین شهیده فاطمه اسدی در سنندج / سخنرانی سردار باقرزاده

بازتاب خبری مراسم اربعین شهیده فاطمه اسدی در سنندج / سخنرانی سردار باقرزاده
مراسم اربعین شهیده فاطمه اسدی در روز دوشنبه 5 دی‌ماه 1400 در مجتمع فجر سنندج با حضور فرماندهان، مسئولین استانی و جمع کثیری از مردم برگزار شد که در این مراسم سردار باقرزاده به بیان سخنرانی پرداختند

سردار باقرزاده در سنندج: مردم شیعه و سنی کشورِ مسلمان ایران راه خود علیه دشمن را پیدا کرده‌اند/ دشمنان می‌خواستند به آنان اقتدا کنیم

گروه استان‌ها ــ فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح گفت: مردم شیعه و سنی کشورِ مسلمان ایران راه خود را پیدا کرده و همواره دست رد به سینه دشمن زده‌اند.

https://www.tasnimnews.com/fa/news/1400/10/05/2632507

 

 

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح :مردم کرد با وجود معاندان حلاوت پیروزی انقلاب را نچشیدند

سردار «باقرزاده» گفت: در اوایل انقلاب اسلامی در حالی که همه ملت ایران در شادی بودند، ضدانقلاب‌ها اجازه ندادند مردم کرد شیرینی و حلاوت این پیروزی را بچشند و این بزرگترین ظلم به مردم کردستان بود.

https://defapress.ir/fa/news/496654

 

 

مراسم چهلم خاکسپاری شهیده فاطمه اسدی در سنندج

سردار باقرزاده با اشاره به اینکه امروز مردم ایران چه شیعه و چه سنی در یک صف ایستاده‌اند افزود: کردستان با نثار شهیدانی همچون بانو فاطمه اسدی نماد مقاومت، وحدت و عزت در ایران اسلامی است.

https://www.iribnews.ir/fa/news/3317163

 

 

سردار باقرزاده: شهید فاطمه اسدی چهره واقعی حزب دمکرات را نشان داد

فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سران حزب دموکرات هیچ گفتمانی جز خشونت ندارد و فقط  به واسطه ترور می خواهد خود را به جهان ثابت کند و این حرکت خبیثانه آنها برای همیشه در عمود تاریخ در ذهن نسل های آینده خواهد ماند چرا  که سوال  آیندگان این خواهد بود که  شهیده فاطمه اسدی  به چه گناهی کشته شد.

https://www.farsnews.ir/kordestan/news/14001005000259

 

 

حزب دموکرات هیچ گفتمانی جز خشونت ندارد/ شهیده فاطمه اسدی تیر خلاص را به دشمن زد

فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سران حزب دموکرات هیچ گفتمانی جز خشونت ندارد و فقط  به واسطه ترور می خواهد خود را به جهان ثابت کند و این حرکت خبیثانه آنها برای همیشه در عمود تاریخ در ذهن نسل های آینده خواهد ماند چرا  که سوال  آیندگان این خواهد بود که  شهیده فاطمه اسدی  به چه گناهی کشته شد.

http://kurdtoday.ir/news/42580/

 

 

شهیده فاطمه اسدی چهره واقعی مدعیان مدافع کُرد را نشان داد

سرویس کردستان - فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهیده فاطمه اسدی تیر خلاص را به ضدانقلاب زد، این زنی که در مقابل دشمن سرخم نکرد و عزیز شد و چهره واقعی مدعیان مدافع کُرد را به جهان نشان داد و مصطفی هجری و دمکرات را با خاک یکسان کرد.

https://kurdpress.com/fa/news/24112

 

 

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح: ارعاب و ترور راهبرد ضدانقلاب است

سنندج- فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مردم کردستان همواره مدافع ارزش‌های انقلاب بوده و در عرصه حاضر بوده‌اند و راهبرد ارعاب و ترور ضدانقلاب دیگر کارساز نیست.

https://www.mehrnews.com/news/5384645

 

 

مراسم بزرگداشت شهیده فاطمه اسدی در سنندج

سردار باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، استاندار کردستان و جمعی از فرماندهان نظامی استان نیز در این مراسم حضور داشتند.

https://www.mehrnews.com/photo/5384693

 

 

برگزاری مراسم یادبود شهیده فاطمه اسدی در مجتمع فجر سنندج

فیلم بخشی از سخنرانی سردار باقرزاده

https://vista.ir/n/mnoialm

 

 

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح: مدعیان حقوق بشر ظلم به شهیده اسدی را بایکوت رسانه‌ای کردند

سنندج‌- ایرنا- فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مدعیان حقوق بشر با وجود اینکه عمق ظلم به شهیده اسدی و خانواده‌اش را دیدند آن را بایکوت رسانه‌ای هم کردند.

https://www.irna.ir/news/84591322 

 

 

برگزاری مراسم چهلم شهیده فاطمه اسدی در سنندج

در این مراسم فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان و دختر شهیده فاطمه اسدی پیرامون رشادت‌ها، ایثار و فداکاری‌‌های شهدای انقلاب اسلامی و به ویژه نخستین بانوی تفحص شده کشور سخنرانی کردند.‏

https://www.ettelaat.com/?p=599050

 

 

مراسم چهلم شهیده «فاطمه اسدی» در سنندج برگزار شد

در این مراسم فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان و دختر شهیده فاطمه اسدی به بازگویی گوشه‌ای از رشادت‌ها، ایثار و فداکاری‌های شهدای انقلاب اسلامی به ویژه نخستین بانوی تفحص شده کشور پرداختند.

https://www.hawzahnews.com/news/998487

 

 

سردار باقرزاده: شهیده فاطمه اسدی تیر خلاص را به ضد انقلاب زد

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه شهیده فاطمه اسدی تیر خلاص را به ضدانقلاب زد، گفت: این شهید بزرگوار در مقابل دشمن سرخم نکرد و چهره واقعی دمکرات و مدعیان مدافع کُرد را به جهان نشان داد. 

https://kurdistan.iqna.ir/fa/news/4023757

 

 

سردار باقرزاده در سنندج: می‌خواستند به آنان اقتدا کنیم | به‌ چه‌ جرمی زن جوان یک خانواده تازه‌تشکیل‌شده باید به شهادت برسد؟

فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح گفت: مردم شیعه و سنی کشورِ مسلمان ایران راه خود را پیدا کرده و همواره دست رد به سینه دشمن زده‌اند.

https://www.hamshahrionline.ir/news/645782

۶ دی ۱۴۰۰
روابط عمومی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح |
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید