خانه / نمایش جزییات خبر

حزب دموکرات هیچ گفتمانی جز خشونت ندارند/ شهیده فاطمه اسدی تیر خلاص را به دشمن زد

حزب دموکرات هیچ گفتمانی جز خشونت ندارند/ شهیده فاطمه اسدی تیر خلاص را به دشمن زد
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حزب دموکرات هیچ گفتمانی جز خشونت ندارد و فقط به واسطه ترور می‌خواهد خود را به جهان ثابت کند و این حرکت خبیثانه آن‌ها برای همیشه در عمود تاریخ در ذهن نسل‌های آینده خواهد ماند، چرا که سوال آیندگان این خواهد بود که شهیده فاطمه اسدی به چه گناهی کشته شد.

سردار محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح پیش از ظهر امروز در مراسم چهلم شهیده فاطمه اسدی که در مجتمع فجر سنندج با حضور فرماندهان، مسئولین استانی و جمع کثیری از مردم برگزار شد اظهار کرد: انسان همواره نیازمند دو دستاورد است، یکی ذکر و دیگری علم. زیرا علم برای رهایی از جهل و ذکر هم برای رهایی از غفلت است.

وی با اشاره به اینکه اقتضای این مراسم ذکر است عنوان داشت: ذکر شهدا ما را به تدبر و عبرت می‌برد، عبرت از انسان‌هایی که همواره راه انسانیت را برگزیدند.

 

 

سردار باقرزاده عنوان داشت: ما باید وضع خود را با حال شهیده فاطمه اسدی تطبیق دهیم، حالی که او برای استادگی در مقابل دشمن از خود نشان داد.

در اوایل انقلاب در روزهایی که هنوز پایه‌های نظام و انقلاب مستحکم نشده بود گروهی با عنوان حامیان مردمان کرد به بدترین و بی‌رحمانه‌ترین شکل، مردمان این خطه از سرزمین‌مان را به خاک و خون کشیدند و اجازه چشیدن شیرینی  پیروزی انقلاب را به آنان ندادند. هدایت غلط رهبران احزاب ضدانقلاب در کردستان و تشدید احساسات ناشی از محرومیت رژیم ستم شاهی، باعث تقویت روحیه پرخاش‌گری در عده‌ای شد که آن‌ها را به سوی تمایلات تروریستی سوق داد و در نتیجه پس از مدتی کردستان عزیز را به ویترینی از خشونت‌ها و ناامنی‌ها تبدیل کردند و نخستین پیشگامان خدمت به مردم را در این منطقه دستگیر و با جنایت به شهادت رساندند.

گروهک‌های جنایت‌کار در منطقه نمی‌خواستند بپذیرند که مردم بر اساس تفکر اسلامی خود این انقلاب را به پیروزی رسانده‌اند. به‌همین خاطر با آن‌ها به مخالفت برخواستند و مردم بی‌گناه را به خاک و خون کشاندند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: حزب دموکرات هیچ گفتمانی جز خشونت ندارد و فقط  به واسطه ترور می‌خواهد خود را به جهان ثابت کند و این حرکت خبیثانه آن‌ها برای همیشه در عمود تاریخ در ذهن نسل‌های آینده خواهد ماند. چرا که سوال آیندگان این خواهد بود که  شهیده فاطمه اسدی به چه گناهی کشته شد.

وقتی این جنایت موشکافی می‌شود می‌بینیم که دشمنان مردم بدون هیچ دلیلی دست به این چنین جنایاتی می‌زنند و باید بدانند که با هر ژست سیاسی در نزد مردم محکوم خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه مدعیان دموکراسی و دفاع از خلق کرد به خوبی می‌دانند که چه ظلمی را در حق مردمان این خطه از ایران عزیز روا داشته‌اند افزود: این مدعیان دروغین نمی‌خواستند بپذیرند که مردم بر اساس تفکر اسلامی این انقلاب را به پیروزی رسانده‌اند.

ایشان در ادامه افزود: پرتاب 16 موشک نقطه زن نشان از علم و روحیه جهادی و حضور دانشمندانی‌ست که در پرتو فرامین انقلاب، آزادی و استقلال این انقلاب را رقم زده‌اند.

 

 

سردار باقرزاده به منطق مردم کردستان اشاره کرد و افزود: روحانیون و علمای بسیاری در راه این انقلاب به دنبال انجام وظیفه جان خود را از دست دادند و این انقلاب  و امنیت حاصل خون آنان است. مردم کردستان کسانی هستند که عاشقانه و بدون هیچ چشم‌داشتی به میدان آمدند و مظلومانه در مقابل دشمن استادگی کردند تا این انقلاب به ثمر بنشیند.

وی افزود: تیر خلاص را شهیده فاطمه اسدی به حزب دموکرات زد و همه کسانی که خود را مدعی حقوق ملت کرد نامیدند باید بدانند که نه‌تنها مردم ایران بلکه تمام جهان آن‌ها را شناخته و آن‌ها را محکوم به شکست کرده‌اند. چرا که تفحص شهیده فاطمه اسدی سندی دیگر بر عزت و افتخارات مردم ایران بود و خفت و خواری را برای دشمنان این انقلاب به جهانیان نشان داد.

 

 

۵ دی ۱۴۰۰
کردستان تودی |
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید