خانه / نمایش جزییات خبر

اجرای طرح یادمان شهدای گمنام اردوگاه بانروشان استان ایلام

اجرای طرح یادمان شهدای گمنام  اردوگاه بانروشان استان ایلام
اجرای طرح یادمان شهدای گمنام در محل اردوگاه بانروشان از جمله پروژه‌های جاری و فعال اداره کل میراث فرهنگی استان ایلام در سال جاری است

به گزارش میراث آریا ؛ معاون گردشگری،سرمایه‌گذاری و طرح‌های اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان ایلام با بیان مطلب فوق گفت: این طرح در سال جاری با 80 میلیون تومان اعتبار در محل اردوگاه بانروشان آغاز شده است.

 

 علی قاسم پور افزود:طرح یادمان شهدای گمنام هم اکنون در مرحله نصب گنبد است و با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط اداره کل میراث فرهنگی استان در آینده‌ای نزدیک به اتمام خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد:همچنین اردوگاه راهیان نور بانروشان در زمینی به مساحت 1.5 هکتار در حال ساخت و اجرا است و برای این پروژه تاکنون مبلغ 4 هزار و 500 میلیون ریال هزینه شده است.

این مقام مسؤول در اداره کل میراث فرهنگی استان ایلام ادامه داد:ساخت حسینیه به مساحت 618 مترمربع و 280میلیون تومان اعتبار و ساختمان سرویس بهداشتی به مساحت 45 متر مربع و 44میلیون تومان اعتبار ،به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون گردشگری،سرمایه‌گذاری و طرح‌های اداره کل میراث فرهنگی استان ایلام گفت:همچنین ساخت خوابگاه برادران و خواهران به مساحت 620 مترمربع و 178میلیون تومان اعتبار رو به اتمام و بهره‌برداری است.

۲۷ آذر ۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۸۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید