خانه / نمایش جزییات خبر

هئیت شهدای گمنام در دهه اول محرم به میزبانی دانشگاه علم و صنعت برگزار می‌شود

هئیت شهدای گمنام در دهه اول محرم به میزبانی دانشگاه علم و صنعت برگزار می‌شود
مراسم ویژه دهه اول محرم هیئت شهدای گمنام با سخنرانی حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی و راویان دفاع مقدس در دانشگاه علم و صنعت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع)، مراسم ویژه دهه محرم به همت هیئت جوانان شهدای گمنام در مسجد سیدالشهدا (ع) دانشگاه علم و صنعت تهران برگزار می‌شود.

این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی؛ عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، مداحی سیدحسین موسوی، بیان خاطرات دفاع مقدس با حضور محمدحسین یکتا، حسین کاجی و امیر سرتیپ دربندی از روز دوشنبه 15 آبان به مدت 10 شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس،‌ هیئت شهدای گمنام در راستای ایجاد حرکتی جریان‌ساز و ارائه الگویی مناسب به سایر هیئت‌ها، آگاهی دادن به مردم در زمینه انحرافات و معرفی ارزش‌های دفاع مقدس در سال 1386 تشکیل شد.

حسینیه قهرودی‌ها و دانشگاه امیرکبیر روزهای زیادی را میزبان هیئت شهدای گمنام بوده است و محافل بی‌ریای این هیئت در طول چند ماه اخیر، دوشنبه هر هفته در مسجد جلیلی واقع در میدان فردوسی خیابان ایرانشهر برگزار می‌شد که با آغاز دهه نخست محرم این هیئت به میزبانی دانشگاه علم و صنعت برگزار می‌شود.
 

۱۶ آذر ۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۸۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید